دانلود آهنگ جدید

حامد هاکان؛ هنرمندی که خیلی زود فراموش شد!

14 مهر 1396 5:14 ق.ظ ایران

تعداد زیادی از هنرمندان و اهالی موسیقی در پی درگذشت «حامد هاکان» با نگارش متنی در فضای مجازی غم و اندوه خود را دراین‌باره ابراز کردند.

به گزارش صفحه اخبار موسیقی واوموزیک هاکان اوایل دهه 80 فعالیت خود را به‌صورت رسمی آغاز و در تابستان سال 1383 آلبوم «قاتل حرفه‌ای» را با 12 قطعه به‌صورت اینترنتی منتشر کرد و در همان زمان بود که با محسن چاوشی آشنا شد و در آلبوم «خودکشی ممنوع» این خواننده به‌عنوان خواننده مهمان حضور داشت.

حامد هاکان یکی از چهره‌های موفق موسیقی پاپ در دهه 80 بود اما به‌یک‌باره فراموش شد و در چند سال اخیر جزو کم‌کارترین خواننده‌های موسیقی پاپ بود.

هاکان خواننده و آهنگساز جوان موسیقی پاپ کشورمان روز گذشته در سن 34 سالگی و براثر ایست قلبی دار فانی را وداع گفت و بلافاصله هنرمندان و چهره‌های شاخص هنری در صفحات اجتماعی به این موضوع واکنش نشان دادند.

نخستین واکنش را فرزاد فرزین نشان داد و با انتشار پستی در صفحه شخصی خود خبر درگذشت این هنرمند جوان را تائید کرد و با انتشار تصویر کاور قطعه «چیکه چیکه» که به‌صورت مشترک توسط وی و هاکان اجرا شده بود، نوشت :«حامد هاکان 1396-1362 باور کردنی نیست… چی بگم روحت در آرامش»

سپس بلافاصله یاحا کاشانی ترانه سرای مطرح کشور نیز با انتشار گوشه ای از مصاحبه حامد هاکان، به خبر درگذشت این هنرمند واکنش نشان داد و نوشت: «حامد هاکان در سن 34 سالگی درگذشت!! درگذشت این خواننده و آهنگساز خوش ذوق رو به جامعه هنری و خانواده بزرگوارش تسلیت عرض می کنم روحت شاد عزیز، یادت گرامی دیگه آروم آروم زندگی کن.»

پس از اینکه فرزاد فرزین درگذشت این هنرمند جوان را تائید کرد، بسیاری از هنرمندان کشور نیز به این خبر واکنش نشان دادند و در صفحات شخصی خود درگذشت حامد هاکان را تسلیت گفتند که در ادامه خواهید خواند:

مهران عباسی: «حامد هاکان خدانگهدار واقعا دیر یادمون میاد هنرمندا کجا بودن و کجا رفتن.»

علی ایلیا: «امشب واقعا از شنیدن خبر فوت حامد هاکان ناراحت شدم.شاید نسل جدید اصلا ندونه که حامد هاکان با محسن چاوشی و محسن یگانه شروع کرد و وسطای راه بنا به هر دلیلی از قافله عقب موند اما تاثیر زیادی تو موفقیت اطرافیانش داشت.بعضی از کاراش برای من که عشق محاوره نویسی بودم و هستم واقعا جذاب بود.من هنوزم برای خاطره های موسیقایی خودم احترام قائلم.برای کسایی که این خاطرات و ساختن و هاکان یکی از اونا بود و بخاطر همین هنوزم توو آهنگهایی که تو گوشیمه چندتا از کاراش هست.روحش قرین آرامش.»

علی ارشدی: «چی شده که انقد همه زود میرن؟ چه اتفاقی افتاده؟ من میدونم که چه دردهایی کشیده چقدر حرص خورده چقدر دوییده و دوییده چقدر بی مهری دیده شاید این عرصه ی موسیقی اینطوریه از خیلیا مایه ی عذابو رنجه فقط سکته ی قلبی تو سن 34 سالگی چقدر راحت… حالا دیگه از این به بعد همه مینویسن حامد جان چقدر حیف که رفته ای و حرف های عاشقانه ای که میدونم دیگه براش فایده نداره قدر ندونستیم.حالا دیگه حامد هاکانم رفت سکته کرد به همین راحتی 34 سالگی خدایش بیامرزد خدا به خانوادت صبر بده.»

عماد طالب زاده: «1396… 1362… هنرمند و همکار قدیمی حامد هاکان عزیز درگذشت… دنیا جای عجیبیه !!! روحت شاد… ماها هممون یه روزی یه جایی باز دوره هم جمع می شیم باز هم می خونیم… باز همو می بینیم… خدا به خانوادت صبر بده…! خیلیا شاید یادشون نیاد ولی تو یه روزی یکی از موفق ترینا و یکی از اولینا بودی، به خیلیا تو راهو نشون دادی روحت شاد…»

محسن یگانه: «حواسمون باشه… مرگ بعضی اوقات به ناگاه در میزنه؛ سر میچرخونیم و میبینیم یکی نیست! دیگه نیست…»

محسن چاوشی: «درس این زندگی از بهر ندانستن ماست

این همه درس بخوانیم و ندانیم که چه

خود رسیدیم به جان نعش عزیزی هر روز

دوش گیریم و به خاکش برسانیم که چه

آری اینم زهر هلاهل به تشخص هر روز

بچشیم و به عزیزان بچشانیم که چه

تسلیت»

بهنام بانی: «آروم بخواب… روحت شاد»

علیرضا بندری: «چندی پیش در صفحه اینستاگرام از حامد هاکان نوشتم و ترانه می میرم برات و اینکه کمتر دهه شصتی پیدا می شود که لااقل یکبار بغضش با این ترانه نترکیده باشد.حالا خبر رسید قصه حامد هاکان هم تمام شد.

پ.ن= مرگ آمد و یک صدای خوب دیگر را با خودش برد.»

شهاب اکبری: «حامد هاکان عزیز باورکردنی نیست.»

امیر فخرالدین: «برای درگذشت دوست و همکار و بچه محل عزیزم حامد هاکان بسیار متاسفم روحت شد دوست خوبم.»

مریم اسدی: «چقدر این اواخر غمگین بودی هنرمند جان… ببخش که نتونستم کمکت کنم… ببخش که شنیدم و فقط گفتم ایشالله همه چی درست می شه! ایشالله زندگی مهربون می شه ببخش که کاری ازم برنیومد… ببخش آخرین باربهم گفت زنگیم کوتاهه گفت خسته اس از زمین و زمان! اما به من دلداری داد! به من امید داد… همین چند ماهه پیش بود که دومین همکاری مون منتشر شد چقدر اون کارو دوست داشت! چقدر اون روز که کار منتشر شد خوشحال بود… رفتنت رو باور نمی کنم عزیزدل همیشه تو خاطرم زنده ای و زندگی می کنی… روحت شاد هنرمند.»

گفتنی است؛ بابک جهانبخش، مهشاد عرب، سحر شاطری، شهره سلطانی، مهران مستی، مهرزاد خواجه امیری، بهروز میرزایی، علی بحرینی، علی استیری، سهراب پاکزاد، مجتبی اسدپور، سینا گلزار،محسن شیرالی، سالار زنگنه و… از جمله هنرمندانی بودند که با انتشار پستی در استوری اینستاگرام شان درگذشت حامد هاکان را تسلیت گفتند.

امین بانی هوای دوری