خواننده شدن بازیگر زن معروف و اتفاق های بعد از آن

خواننده شدن بازیگر زن معروف و اتفاق های بعد از آن

4 مهر 1395 9:46 ق.ظ ایران

این روزها روی موسیقی به عنوان رشته اصلی خودم متمرکز شدم؛ چون بازیگری وقت زیادی از من می گرفت و فرصت نمی شد که فعالیتم را بیش از پیش روی موسیقی متمرکز کنم.

شهره سلطانی همین چند وقت پیش برای خواندنش حسابی خبرساز شده بود. برخی از رسانه ها از پلمپ کافه ای نوشتند که به دلیل خواندن او در آنجا بود هر چند بعد از مدتی این موضوع تکذیب شد و دلیل پلمپ کافه چیز دیگری عنوان شد اما این موضوع باعث واکنش از سوی این بازیگر شد.

او در ماه گذشته هم کنسرتی در تهران برگزار کرد که بسیاری از چهره های معروف سینما در آن حضور داشتند. او می گوید می خواهد زندگیش را از درآمد حرفه ایش بگذراند. او درباره فعالیت های سینمای اش می گوید: سال گذشته فیلم«سایه های رعنا» را کار کردم. همچنین در همان بازه زمانی یعنی پارسال، تئاتر«روز ولنتاین» منیژه محامدی را داشتم که برای آن کاندید جشن بازیگر شدم. بعد از آن نمایش«پینوکیا» را روی صحنه ایرانشهر بردم و پس از آن «مهمانسرای دو دنیا» را بازی کردم. امسال چند پیشنهاد داشتم که هنوز روی آن کار نکردم. اما به طور کلی روی نقش ها حساستر هستم.

با چند بنیاد خیریه همکاری می کنم و جزو یکی از اعضای هیأت موسس خیریه ره عشق هستم. سلطانی درباره کار با تلویزیون نیز گفت: در گذشته تا این اندازه بازیگر نداشتیم و ضوابط کاری لحاظ می شد و در نظر گرفته می شد. در حال حاضر تعداد کارهایی که پیشنهاد می شود یا محدود است یا اینکه میان بد و بدتر باید یکی را انتخاب کنم یا اصلا انتخاب نکنم. من با تدریس خودم را مشغول می کنم.

امین بانی هوای دوری