محسن چاوشی

آلبوم «ابراهیم» محسن چاوشی مجوز گرفت و به زودی منتشر می شود

25 مرداد 1397 7:54 ق.ظ ایران

آلبوم جدید «محسن چاوشی» با عنوان «ابراهیم»، پس از پشت سر گذاشتن حواشی و التهابات بسیار، سرانجام عصر روز چهارشنبه ۲۴ مرداد ماه ۹۷ با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اجازه انتشار یافت تا پس از مدت ها، انتظار هواداران وی برای شنیدن آلبوم جدید پایان یابد.

به گزارش اخبار موسیقی واومورزیک پیش از این هادی حسینی تهیه کننده آلبوم جدید محسن چاوشی در خصوص تاخیر متوالی در انتشار این آلبوم بیان داشت که مدت ها است آلبوم آماده شده و برای اخذ مجوز به دفتر موسیقی وزارت ارشاد فرستاده اند؛ اما با گذشت حدود ۹ ماه، هنوز مجوز انتشار صادر نشده است.

در حالی که پس از انتشار قطعه «خوزستان» و شایعه ممنوع الکاری چاوشی، بارها این خبر تکذیب شد؛ اما همچنان از گوشه و کنار، خبر ممنوع الکاری و گمانه زنی ها به گوش می رسید که چاوشی برای دومین بار آن را تکذیب کرده بود و به نگرانی های طرفدارانش پایان داد.
در ادامه به دلیل عدم صدور مجوز، چاوشی اعلام کرده بود اگر تا بیستم مرداد ماه، مجوز صادر نشود، تصمیم دارد آن را بدون مجوز صادر کند و حتی خبرهایی در خصوص مهاجرت این خواننده به گوش رسید.
سرانجام پس از تمامی این اتفاقات، محسن چاوشی با مسئولین مربوطه جلسه ای برگزار کرد و مدت کوتاهی پس از آن، مجوز آلبوم «ابراهیم» صادر شد.
گفتنی است برای چگونگی انتشار این آلبوم جلسه ای برگزار خواهد شد؛ چرا که قرار است به شیوه ای جدید جزییات آن منتشر شود.

شایان ذکر است «ابراهیم» نام نهمین آلبوم رسمی «محسن چاوشی» است. «شهاب اکبری» و «حسین صفا» از جمله عوامل آلبوم «ابراهیم» هستند و این اثر در آینده ای نزدیک منتشر خواهد شد.

امین بانی هوای دوری