مجید اخشابی ٬ اخبار موسیقی ٬ اخبار موسیقی ایران ٬ واوموزیک ٬ vavmusiv

آلبوم جدید مجید اخشابی سال آینده منتشر می‌شود

22 آبان 1398 7:02 ق.ظ ایران

مجید اخشابی خواننده پاپ در مورد جدیدترین فعالیت‌های خود به خبرنگار هنرآنلاین، گفت: قطعه‌ای برای یکی از برنامه‌های باسابقه و کلیدی شبکه جهانی جام جم تولید کردیم که این برنامه از روز جمعه هفته بعد روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک او توضیح داد: ساختار این قطعه موسیقی سنتی ایرانی است که با موسیقی پاپ و الکترونیک تلفیق شده است. این قطعه را آقای محمد مبارکی سروده است. آهنگسازی و تنظیم قطعه را نیز بنده بر عهده داشته‌ام و آقای ناصر گلشنی نیز صدابرداری این قطعه را عهده‌دار هستند. آقای احسان احمدی نیز در تنظیم این قطعه بنده را همراهی کرده است.

 

اخشابی ادامه داد: قصد انتشار آلبوم دارم اما ترجیح می‌دهم سال آینده این کار را انجام بدهم. چند سال پیش آلبومی را تولید کردم، اما بخش‌هایی از میکس و مسترینگ آن باقی ماند، اما تعداد این قطعات هیچ‌وقت به حدنصاب انتشار آلبوم نمی‌رسید، به دلیل این که در برهه‌های زمانی مختلف و وقتی در تنگنا قرار می‌گرفتیم، از قطعات آلبوم استفاده می‌کردیم. همین مسئله باعث ‌شد آن آلبوم هیچ‌وقت به حد نصاب نرسد. در حال حاضر نیز تعداد قطعات آماده برای انتشار آلبوم کم است. امیدواریم که تا سال آینده بتوانیم قطعات این آلبوم را به حد نصاب برسانیم و آن را منتشر کنیم.

این خواننده همچنین در مورد انتشار موزیک ویدئو تصریح کرد: یک قطعه جدید به نام “حیفه” تولید کردیم و یک موزیک‌ویدئوی خیلی خاص به کارگردانی سعید مهوار ساختیم که به امید خدا هفته آینده منتشر می‌شود.

مجید اخشابی در پایان در مورد برگزاری کنسرت در تهران و شهرستان‌ها نیز خاطرنشان کرد: به دلیل مشغله‌های فراوانی که دارم فرصت نمی‌کنم امسال کنسرتی را برگزار کنم، اما مطمئناً سال آینده کنسرت‌هایی را در تهران و شهرستان‌ها برگزار خواهیم کرد.

امین بانی هوای دوری