میلاد ماهان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

آمادگی برای از سرگیری کنسرت‌های آنلاین ، سلامت مردم را نشانه نرویم

12 تیر 1399 7:28 ق.ظ ایران

عضو مجمع صنفی تهیه‌کنندگان موسیقی از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا در روزهای کرونایی به دنبال ارائه راهکاری مناسب و اجرایی برای برگزاری کنسرت‌ها در روزهای کرونایی باشد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، میلاد ماهان راد تهیه‌کننده و مدیر برنامه خوانندگانی چون رضا صادقی، آرش و مسیح، شهاب مظفری و علی یاسینی  با اشاره به اوج گرفتن دوباره ویروس کرونا و مشکلات آن برای سلامت مردم، ابراز امیدواری کرد راهکاری واقعی و قابل اجرا برای برگزاری کنسرت‌ها در زمان مشخص بدون به خطر انداختن سلامت مردم طراحی شود.

 

این تهیه‌کننده با بیان اینکه هنرمندان همواره برای مردم شادی آفرین بوده‌اند و تحت هیچ شرایطی حتی با قرار گرفتن در بدترین شرایط اقتصادی در سال‌های اخیر هم حاضر نیستند سلامت مردم را به خط بیاندازند، افزود: قطعاً هنرمندان و تهیه‌کنندگان ضمن اینکه تابع قوانین بوده و هستند ولی هیچ گاه حاضر نبوده و نیستند که سلامت مردم با برگزاری کنسرت‌ها به خطر بیفتد.

عضو مجمع صنفی تهیه‌کنندگان آثار موسیقی، افزود: هنرمندان و دست‌اندرکاران صنعت موسیقی از اولین روزهای بحران کرونا تا کنون هیچ درآمدی نداشته‌اند و بدیهی است جزو مشاغلی هستند که بیشترین آسیب را از این موضوع دیده‌اند.

مدیر مجموعه «آراد کنسرت» ابراز امیدواری کرد، تصمیمات و جمع‌بندی مسئولین علی‌الخصوص مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این خصوص مثل همیشه منطقی و قابل اجرا باشد.

میلاد ماهان راد با اشاره به امکان برگزاری کنسرت‌های آنلاین و نیاز به همراهی سازمان‌های مرتبط به منظور کاهش هزینه‌های مربوط به بلیط و همچنین کاهش شدید ریسک برگزاری با توجه به اوج‌گیری ویروس کرونا در موج دوم از آمادگی کامل خود و برخی دیگر از تهیه‌کنندگان به منظور برگزاری کنسرت‌های آنلاین به‌صورت کاملاً رایگان و برای شادی مردم خبر داد.

امین بانی هوای دوری