محسن یگانه

اثر محسن یگانه مخاطبانی میلیونی از سراسر دنیا دارد

12 آبان 1397 1:07 ب.ظ یادداشت

محسن یگانه، خواننده ی مطرح و محبوب موسیقی پاپ کشورمان، سالها است که فعالیت خود را در سطح اول موسیقی پاپ ایران ادامه می دهد و هر روز بر محبوبیت وی افزوده می شود. محسن یگانه با موفقیت هایی که تا کنون کسب کرده است از جمله انتشار قطعاتی خاطره انگیز و برگزاری کنسرت های متعدد در داخل و خارج از ایران، یکی از افتخارات موسیقی ایران به شمار می رود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک خواننده قطعه محبوب «رگ خواب»، در سال ۹۵ موزیک ویدئویی از قطعه ی پر طرفدار «بهت قول میدم» را به کارگردانی «مجید فرهبد» منتشر کرد که با استقبال کم نظیری از سوی مخاطبان و هواداران روبه رو شد و در همان سال به عنوان بهترین موزیک ویدئو در سایت رادیو جوان انتخاب گشت. همچنین این اثر در سال ۹۶ به یکی از پربیننده ترین آثار تصویری در رسانه های نمایشی تبدیل شد.

اکنون پس از گذشت دو سال از انتشار موزیک ویدئو قطعه ی «بهت قول میدم»، این اثر بیش از ۴۴ میلیون بازدید و ۱۷ هزار کامنت در یوتیوپ را به خود اختصاص داده و جزو پر بازدید ترین موزیک ویدئو فارسی زبان یوتیوپ شناخته شده است.

افرادی از اکثر کشور های دنیا از جمله ترکیه، عربستان، بنگلادش، هند، آلمان، آمریکا، مکزیک، نروژ، روسیه، کانادا، دانمارک، اتیوپی، آفریقای جنوبی، استرالیا، اکوادور، تانزانیا و… در یوتیوپ به این موزیک ویدئو واکنش مثبت نشان داده و کامنت گذاشته اند. نکته ی قابل توجه در بین۱۷ هزار کامنت منتشر شده این است که نزدیک به هزار نفر در کامنت ها بیان کرده اند که این موزیک ویدیو باعث شده به زبان فارسی علاقمند شوند و آن را یاد بگیرند.
قطعه «بهت قول میدم» نه تنها در ایران، بلکه در حال حاضر در بسیاری از کشور های جهان شنیده شده است و مخاطبانی میلیونی با فرهنگ ها و زبان های مختلف دارد که این امر خود می تواند نشان از پیشرفت سطح موسیقی ایران داشته باشد.

علی لهراسبی بارون میزنه