ارکستر ملی ایران ۹ قطعه موسیقی در خرم‌آباد اجرا می‌کند

19 اسفند 1395 3:02 ب.ظ ایران

رهبر ارکستر ملی ایران گفت: ارکستر ملی ایران ۴ قطعه موسیقی از آلبوم نیلوفرانه و ۵ قطعه موسیقی از مجموعه شور عشق را در خرم آباد اجرا می کند.

 

فریدون شهبازیان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اجرای کنسرت های ارکستر ملی ایران را با آقای علیرضا افتخاری از تهران شروع کردیم و تاکنون ۴ اجرا را گذرانده ایم، اظهار داشت: آثار اجرایی ما از دو آلبوم نیلوفرانه و شور عشق آقای افتخاری است که به شدت مورد اقبال مردم واقع شده است.

وی یادآور شد: ارکستر ملی ایران ۴ قطعه موسیقی از آلبوم نیلوفرانه و ۵ قطعه موسیقی از مجموعه شور عشق را در خرم آباد اجرا می کند.

رهبر ارکستر ملی ایران افزود: در جریان اجرای قطعات موسیقی نیز ارکستر قطعاتی را اجرا می کند که از آثار آقای دهلوی و خودم است.

شهبازیان با بیان اینکه یکی از کارهای ملی لری را برای ارکستر نوشته ام که قبلا آن را خوانده اند و در خرم آباد اجرا می شود.

وی با اشاره به اینکه ارکستر ملی ایران از حدود ۶۰ نفر جوان بین ۲۵ تا ۳۰ سال تشکیل شده است که همه تحصیل کرده حوزه موسیقی هستند، اظهار داشت: اعضای ارکستر ملی ایران با عشق و اشتیاق در کنسرت هاحضور پیدا می کنند و با تمرین مستمر در ادامه کنسرت های روتین را در تهران و همه شهرستان ها خواهیم داشت.

امین بانی هوای دوری