مارک پارسون ،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی جهان،واوموزیک،vavmusic

از سرگیری کنسرت‌های موسیقی در ایالت «میسوری» با وجود کرونا

15 اردیبهشت 1399 11:16 ق.ظ جهان

از سرگیری کنسرت‌های موسیقی در ایالت «میسوری» با وجود کرونا

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، مارک پارسون فرماندار جمهوری خواه ایالت میسوری آمریکا در تاریخ ۲۷ آوریل (۸ اردیبهشت) جزئیات طرح خود برای بازگشایی تدریجی اقتصاد این ایالت از روز ۴ مه (۱۵ اردیبهشت) را منتشر کرد.

در مرحله اول این طرح، امکان بازگشایی تمام کسب و کارها به شرط رعایت دستورالعمل‌های مربوط به فاصله گذاری اجتماعی وجود دارد. علاوه بر این، ایالت میسوری برای اولین بار از زمان اعمال مقررات قرنطینه خانگی به شهروندان خود اجازه می‌دهد در رویدادهای زنده از جمله کنسرت‌های موسیقی شرکت کنند. براساس دستورالعمل‌های ذکر شده در این طرح، شرکت در تجمعات و رویدادهای بزرگ دیگر ممنوع نیست اما افرادی که در کنسرت، سینما و استادیوم حاضر می‌شوند باید طبق ملزومات قانون فاصله گذاری اجتماعی، با فاصله از یکدیگر بنشینند.

براساس این طرح، کنسرت‌های موسیقی الزامی به رعایت محدودیت ظرفیتی که برای خرده فروشی‌ها در نظر گرفته شده ندارند. با این حال انتظار می‌رود برای جلوگیری از انتشار کرونا، فاصله دو متری یا بیشتر بین حاضرین در سالن حفظ شود.

 

این تصمیم در حالی گرفته شده که نتایج نظرسنجی مشترک خبرگزاری رویترز و شرکت مشاوره‌ای و نظرسنجی ایپسوس نشان می‌دهد تنها ۲۷ درصد از مردم در صورت بازگشایی سالن‌های کنسرت، سینما و تئاتر حاضر به حضور در آن‌ها خواهند بود. به استناد نتایج این نظرسنجی، در مجموع ۵۵ درصد از مردم آمریکا با از سرگیری این رویدادها تا قبل از کشف واکسنی برای کرونا مخالفند.

امین بانی هوای دوری