روزبه بمانی،فرزاد فرزین ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

از غیبت «فرزاد فرزین» در تیتراژ تا تجربه جدید «روزبه بمانی»

18 دی 1399 10:08 ق.ظ ایران

سریال «ملکه گدایان» با دست پر در بخش موسیقی از صبح روی چهارشنبه هفدهم دی منتشر شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، در روزهای منتهی به انتشار این سریال دو آهنگ «علاج» و «گل به خودی» با صدای «روزبه بمانی» منتشر شد که تیتراژهای سریال ملکه گدایان است. این آثار در حقیقت اولین تجربه تیتراژخوانی روزبه بمانی در حوزه سریال‌های نمایش خانگی هم محسوب می‌شود. آهنگ علاج با موسیقی «میلاد پرقوه» و آهنگ گل به خودی هم موسیقی «امین قباد» تهیه شده است. تنظیم هر دو آهنگ هم اثری از «سعید زمانی» و ترانه آنها هم سروده روزبه بمانی است. از سوی دیگر در بازیگران سریال ملکه گدایان هم یک چهره مطرح موسیقی پاپ حضور دارد. «فرزاد فرزین» در دومین همکاری با «حسین سهیلی‌زاده» پس از سریال «مانکن» این بار هم در ملکه گدایان ایفای نقش دارد.

ملکه گدایان سومین تجربه بازیگری فرزاد فرزین در سریال محسوب می‌شود. او پیش از این در سال‌های 1395 و 1398 سریال‌های «عاشقانه» و «مانکن» را در شبکه نمایش خانگی داشت. اوایل سال جاری و همزمان با ساخت فصل دوم سریال عاشقانه به کارگردانی «منوچهر هادی» زمزمه‌های حضور فرزاد فرزین در این سریال هم به گوش می‌رسید. اما فرزین از حضور در سریال «گیسو» کناره‌گیری کرد. او طی ماه‌های اخیر که اجراهای موسیقی در تعطیلی کامل به دلیل شیوع ویروس کرونا بود مقابل دوربین ملکه گدایان حضور پیدا کرد و تیزرهای منتشر شده از این سریال و همچنین گریم فرزاد فرزین حکایت از نقش متفاوت او در ملکه گدایان دارد.

نکته حائز اهمیت دیگر این است که او در دو تجربه قبلی بازیگری خود در حوزه سریال تیتراژهای آن پروژه‌ها را هم خوانده بود اما این بار خلاف روند دو پروژه قبلی اتفاق افتاده است. البته با توجه به روال سریال‌های چند سال اخیر شبکه نمایش خانگی که معمولاً آهنگ‌هایی برای ادامه سریال‌ها هم تولید می‌شود بعید نیست که شنونده صدای فرزاد فرزین در قسمت‌های آینده ملکه گدایان باشیم.

فرزاد فرزین و روزبه بمانی در سال‌های گذشته هم چندین همکاری مشترک داشته‌اند که از جمله آنها می‌توان به آهنگ‌هایی مانند ماه عسل، ای کاش، خدا منو ببین، مرز و مدال مردمی و… اشاره کرد. در آلبوم‌های چند سال اخیر فرزاد فرزین هم او ترانه‌هایی از روزبه بمانی را اجرا کرده است.

امین بانی هوای دوری