شکیرا ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان،واوموزیک،vavmusic

اقدام جالب «شکیرا» در دوران قرنطینه

10 اردیبهشت 1399 10:22 ق.ظ جهان

شکیرا خواننده کلمبیایی در دوره قرنطینه خانگی که توسط دولت‌ها برای مهار ویروس کرونا اعمال شده بود استفاده کرد و مدرک دانشگاهی گرفت، اما اخذ این گواهینامه اختلاف نظر زیادی را در بین طرفدارانش ایجاد کرد. شکیرا پس از یک مطالعه چهار هفته ای، به طرفداران خود اعلام کرد که دوره فلسفه باستان از دانشگاه پنسیلوانیا را گذرانده است…

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،  وی اظهار داشت که پس از اینکه فرزندانش را می‌خواباند و پس از ساعتها مطالعه، توانست گواهی را به دست آورد. اعلام شکیرا در مورد مدرک دانشگاهی وی باعث ایجاد اختلاف نظر در بین طرفدارانش شد، در حالی که برخی او را بخاطر اصرار بر یادگیری و گذراندن وقت مفید در دوران قرنطینه در خانه تحسین کردند، برخی دیگر این کار را به خصوص با داشتن بچه به عنوان اتلاف وقت می‌دیدند. نکته قابل توجه این است که خواننده شکیرا با ژرارد پیکه ستاره فوتبال اسپانیا در ارتباط است.

پیکه در روزهای نخست قرنطینه فیلمی از شکیرا که کاغذ و خودکار به دست، در یک کلاس مجازی آموزش فلسفه شرکت کرده بود را منتشر کرد. او در توضیح این فیلم نوشت: «در حال یادگیری فلسفه! کار هوشمندانه‌ای است. در خانه بمانید.»

شکیرا از جمله سلبریتی‌هایی است که با ویروس کرونا در حد توان خود مبارزه کرده است و در این میان خط تولید عطر شرکت خود را متوقف و آن را به خط تولید ژل‌های ضدعفونی کننده کووید ۱۹ تبدیل کرده است.

امین بانی هوای دوری