هنگامه اخوان ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

امروز هنرمندان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند

14 اردیبهشت 1399 6:30 ق.ظ ایران

هنگامه اخوان (رئیس هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی) گفت: صندوق اعتباری هنر به صورت همه جانبه از هنرمندان حمایت کند زیرا در شرایط کنونی هنرمندان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

 

هنگامه اخوان (رئیس هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی) گفت: صندوق اعتباری هنر به صورت همه جانبه از هنرمندان حمایت کند زیرا در شرایط کنونی هنرمندان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک، هنگامه اخوان(عضو هیات مدیره خانه موسیقی ایران) با اشاره به شرایط ویژه هنرمندان در دوران شیوع کرونا چنین گفت: امروز با توجه به شرایط پیش آمده و رکود شدید در عرصه موسیقی صندوق اعتباری هنر باید به وعده های خود پیرامون پرداخت حق بیمه و سرانه درمان فصل بهار هنرمندان عمل کند.

او در ادامه با توجه به شیوع ویروس کرونا و رکود شدید درعرصه موسیقی، معیشت هنرمندان را دغدغه اصلی خود دانست و گفت: وقت آن رسیده که صندوق اعتباری هنر به صورت همه جانبه از هنرمندان حمایت کند زیرا در شرایط کنونی هنرمندان آسیب پذیرترین قشر جامعه هستند.

اخوان نقش خانه موسیقی در دوران کرونا را برای حمایت از هنرمندان این عرصه بسیار پر رنگ دانست و به تمام اعضای این نهاد صنفی مدنی قول پیگیری حمایت دولت از هنرمندان را داد.

آموزش مجازی آواز، کامل نیست

رییس هیئت مدیره کانون خوانندگان سنتی همچنین درمورد آموزش آواز به صورت مجازی یا آنلاین نیزگفت: دربحث آموزش آواز سنتی فاکتورها و معیارهای زیادی وجود دارد که مجموع این فاکتورها در کنار هم موجب ارتقا سطح آموزش در آوازخواهد شد. یکی ازمهمترین معیارها در تدریس آواز سنتی انتقال احساس به هنرجوست. به همین دلیل از نظر بنده آموزش آواز به صورت مجازی یا آنلاین آموزش کاملی نیست.

این خواننده پیشکسوت موسیقی ایرانی در پایان سخنانش از تلاش کادر پزشکی کشور که همواره در خط مقدم جنگ با ویروس کرونا ایستاده‌اند قدردانی و برای تمام هنرمندان آرزوی سلامتی کرد.

امین بانی هوای دوری