امیرحسین آرمان: یکی از دلایل شکست برخی بازیگران در موسیقی، تحمیل سلایق شخصی به مخاطب بوده است

5 تیر 1396 2:55 ب.ظ ایران

«امیرحسین آرمان» خواننده تیتراژ جدید برنامه «فرمول یک» با اجرای «علی ضیا» شد. این هنرمند سینما و موسیقی در بخش ترانه این قطعه که «ترفند» نام دارد با «احمد امیرخلیلی» همکاری کرده است. ملودی توسط «امیرعلی بهادری» ساخته شده و تنظیم و میکس و مسترینگ هم اثری از «پیمان میرزایی» است. این اولین تجربه تیتراژخوانی امیرحسین آرمان محسوب می‌شود و او طی ماه‌های اخیر به شکل جدی کارهای تولید قطعات جدید و آلبومش را هم پیگیری کرده است. آلبومی که او از سال گذشته صحبت‌هایی در مورد آن مطرح کرده بود ولی هنوز زمان انتشارش مشخص نیست.

 

 

 

به گزارش صفحه اخبار واوموزیک امیرحسین آرمان درباره جدیدترین قطعه خود گفت:«این قطعه به نام ترفند فضایی انرژیک و مثبت دارد. از زحمات احمد امیرخلیلی، امیرعلی بهادری و پیمان میرزایی برای ترانه و ملودی و تنظیم این کار تشکر می‌کنم و از خروجی کار راضی هستم. امیدوارم این اثر مورد پسند مخاطبان هم واقع شود. همچنین از همراهی علی ضیا هم تشکر می‌کنم. من یک مرتبه قبلاً مهمان برنامه فرمول یک بودم و این برنامه هم فضای پر انرژی دارد. قطعه ترفند این هفته در ویژه برنامه عید فطر فرمول یک پخش می‌شود و از هفته آینده طبق روال همیشه هر روز صبح پخش خواهد شد.»

او سپس اعلام کرد:«طی ماه‌های اخیر کمی درگیر فیلمبرداری چند پروژه بودم اما پیگیر کارهای تولید قطعات جدید و اتمام آلبوم هم هستم. سال گذشته درباره آلبوم صحبت کردیم و بدقول شدم اما در سال جاری ساخت قطعات جدید را دنبال می‌کنم. البته به دنبال همکاری با یک تهیه‌کننده هم هستم چون تولید و انتشار قطعات مستلزم صرف هزینه‌های زیاد است و ارائه آنها به صورت تک آهنگ در فضای مجازی بازگشت مالی ندارد. در مقوله آلبوم هم متأسفانه این روزها شاهد هستیم که آلبوم‌ها در بازار موسیقی فروش خوبی ندارند. البته برنامه‌های زیادی برای کنسرت و اجرای زنده دارم و هدف اصلی من همین است. چون مهمترین بخش خواندن و فعالیت در موسیقی، حضور روی صحنه است. برای این امر باید حداقل 17 یا 18 قطعه داشته باشیم که در حال حاضر حدود هشت یا نه قطعه آماده داریم و پروژه چند اثر دیگر را هم دنبال می‌کنیم.»

این خواننده درباره مضمون آلبومش و همچنین شکست برخی بازیگران در عرصه خوانندگی گفت:«از سال گذشته تا امروز در قطعات آماده و کارهایی که قصد تولیدشان را داشتیم تغییراتی لحاظ کردیم و آثار همگی به روز هستند. فضای کلی آلبوم هم با انرژی و مثبت است. منظورم از با انرژی این نیست که همه قطعات شاد هستند بلکه در قطعات آرام هم انرژی وجود دارد. درباره اینکه من با بازیگری بین مخاطبان مطرح شدم و قطعاتی را با صدای خودم منتشر کرده‌ام هم باید بگویم که تمام تلاش من این بوده آثاری را به مخاطبان ارائه کنم که به دل آنها بنشیند. چون فکر می‌کنم یکی از دلایل شکست برخی بازیگران در عرصه موسیقی، تحمیل سلایق شخصی موسیقیایی به مخاطب بوده است. اما در آثاری که تولید خواهیم کرد به سلیقه مخاطبان عزیز توجه می‌کنیم و دیدگاه‌های خودم و سایر عوامل تولید را هم لحاظ خواهیم کرد.»

امیرحسین آرمان نهایتاً درباره زمان انتشار آلبومش این توضیحات را بیان کرد:«درباره زمان انتشار آلبوم و چیدمان نهایی قطعات در حال حاضر نمی‌توانم جزئیاتی را اعلام کنم. چون تغییراتی در روند تولید کارها داشته‌ایم و نمی‌خواهم با عجله صرفاً یک آلبوم معمولی به بازار عرضه کنم. بلکه دوست دارم با برنامه‌ریزی و دقیق پیش برویم. اما به زودی احتمالاً تک قطعات دیگری را منتشر خواهم کرد.»

امین بانی هوای دوری