امین امینیان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

امین امینیان: تولید آلبوم برای خوانندگان جوان یک ریسک است

12 مرداد 1399 8:11 ق.ظ ایران

خواننده جوان پاپ می‌گوید موسیقی او طوری نیست که در بازار پرطرفدار باشد و خود او نیز برای رفتن روی صحنه و مطرح شدن در این بازار هیچ عجله‌ای ندارد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ،‌ امین امینیان خواننده پاپ درباره جدیدترین فعالیت‌های خود گفت: من در چند ماه گذشته دو آهنگ “بی‌تفاوت” و “انتخاب” را منتشر کردم. قطعه اول به سفارش برنامه “عصر خانواده” تولید شبکه دوم سیما ساخته شد. من در این قطعه با حسین غیاثی، رامین عبداللهی و هومن نامداری همکاری کردم.

 

وی ادامه داد: من در حال هیچ کاری آماده انتشار ندارم. البته یک سری کارها با ایمان حجت و شهاب اکبری انجام داده‌ام ولی هنوز به مرحله نهایی نرسیده‌اند و معلوم نیست چه زمانی منتشر می‌شوند. من با مدیریت هنری آقای غیاثی و همکاری گروه آقای افکاری قصد دارم در آینده کارهای بیشتری را تولید کنم.

این خواننده که در سال‌های گذشته آلبوم “پایتخت عشق” را با هنرمندان مطرح موسیقی کار کرده بود، درباره تولید آلبوم عنوان کرد: در فضای حال حاضر موسیقی کشورمان کمتر کسی حاضر می‌شود آلبوم جدید تولید کند، چرا که به لحاظ مالی به‌نوعی برای خوانندگان جوان و حتی خوانندگان مطرح ریسک محسوب می‌شود.

امینیان در پایان خاطرنشان کرد: اهل حاشیه‌سازی نیستم. اولویت اصلی من این است که از موسیقی و همکاری با دوستان باسواد لذت ببرم و کارهای خوب منتشر کنم. موسیقی من طوری نیست که در بازار پرطرفدار باشد و خودم هم برای رفتن روی صحنه و مطرح شدن در این بازار هیچ عجله‌ای ندارم. دوست دارم مسیر را پله‌پله و درست پیش بروم.

امین بانی هوای دوری