انتقاد حامی از برگزار نشدن کنسرتش در تالار وحدت

25 تیر 1396 9:35 ق.ظ خارج از گود

حمید حامی که طی سالیان گذشته بارها در تالار وحدت روی صحنه رفته است، گفت: به من با 17 سال سابقه هنری در موسیقی پاپ کلاسیک اجازه اجرا در تالار وحدت داده نمی‌شود.

 

 

 

 

 

 

به گزارش صفحه اخبار واوموزیک حامی در جدیدترین اجرای زنده خود در حالی 13 مرداد در تهران و سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد که در یک سال گذشته تمام کنسرت‌هایش در تالار وحدت روی صحنه رفته و پس از مدت‌ها قرار است در سالنی غیر از این تالار برنامه اجرا کند.

حامی در آستانه کنسرت 13 مرداد خود درباره تفاوت‌های اجرا در این دو سالن معتقد است: «به دو دلیل اجراهایم به تالار وحدت منتقل شد. اولین دلیل این که فخر و کلاس تالار وحدت و کلاسیک بودن فضای آن و همچنین فرم و معماری سالن که به موزیک و شخصیت و سازبندی و آثار من بیشتر نزدیک است و همین امر باعث شد تمایل بیشتری به برگزاری کنسرت در تالار وحدت داشته باشم.

از طرفی تهیه‌کننده‌ای که با او وارد قرارداد شده بودم، پایه و اساس قرارداد ما را اجرا در تالار وحدت بنا نهاده بود و قرار شد در صورتی که در تالار وحدت نتوانستیم اجرا داشته باشیم، به سراغ اجرا در سالن‌های دیگر برویم. تمایل خودم برای اجرا در تالار وحدت هم بیشتر بود اما متاسفانه قانون ممنوعیت اجرا در این سالن اعمال شد، حتی برای من که خواننده پاپ کلاسیک هستم و سابقه اجراهایی چون سمفونی ایثار و سمفونی خلیج‌فارس با ارکستر سمفونیک را در تالار وحدت به دفعات دارم.

علی لهراسبی بارون میزنه