آرون افشار ،اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک ،vavmusic

اولین اجرای آرون افشار در جشنواره موسیقی فجر

29 بهمن 1398 7:14 ق.ظ ایران

خواننده آهنگ پرطرفدار “جانم باش” اولین کنسرت خود در سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر را برگزار کرد.

اولین اجرای آرون افشار در جشنواره موسیقی فجر

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک: آرون افشار خواننده جوان موسیقی پاپ که در ماه‌های اخیر چند کنسرت‌ رسمی برگزار کرد، دوشنبه‌شب در دو سئانس خود در قالب جشنواره موسیقی فجر در نمایشگاه بین‌المللی میلاد به روی صحنه رفت.

این کنسرت که اولین اجرای افشار در جشنواره موسیقی فجر بود، با خواندن قطعه “گیسوی پریشان” آغاز شد، در حالی که هم‌زمان نماهنگ این قطعه روی نمایشگر سالن میلاد نقش بسته بود. “خط و نشان” و “کجایی” قطعاتی بودند که افشار در ادامه اجرا کرد و وقتی استقبال مخاطبانش را دید به آن‌ها گفت: اول کاری صدایم با شما باز شد.

 

 

 

“دلشوره” آهنگ تیتراژ برنامه “مسافر ماه”، قطعه بعدی بود که این خواننده جوان خواند و بعد از آن علیرضا مرتضی‌قلی را که اغلب ترانه‌هایش را سروده است، به تماشاگران معرفی کرد. افشار در ادامه قطعات ” شب رؤیایی”، “زلزله” و “طبیب ماهر” را خواند و پس از معرفی آهنگ “مادر” به مخاطبان خود گفت: با خودم عهد بسته‌ام که تا وقتی کنسرت برگزار می‌کنم و روی صحنه هستم این آهنگ را اجرا کنم.

پس از قطعه “مادر”، نوبت به اجرای آهنگ “جانم باش” رسید که یکی از قطعات پرطرفدار افشار است و در چند ماه گذشته به بیشترین شدت شهرت او کمک کرده است. افشار در ادامه آهنگی با نام “عاشق‌کش” را اجرا کرد که برای اولین بار توسط او خوانده شد و به‌نوعی سورپرایز افشار برای هوادارانش بود.

یکی از نکات قابل توجه کنسرت افشار، کیفیت اجرای زنده او بود که با اجرای استودیویی‌اش چندان تفاوتی نمی‌کرد؛ اتفاقی که این روزها در موسیقی پاپ کمتر شاهد آن هستیم و اجرای افشار که تازه در ابتدای راه است، نوید یک اتفاق خوب را در موسیقی پاپ داد.

“جانم باش” و “گیسوی پریشان” آخرین قطعه‌هایی بودند که افشار برای دومین بار آن‌ها را اجرا ‌کرد و مخاطبان هم از این اجراهای او بسیار استقبال کردند.

خواننده در پایان نوازنده‌های ارکستر خود را معرفی کرد که شامل معین راهبر (رهبر ارکستر و نوازنده کیبورد)، محسن خاش (پرکاشن)، علی‌اصغر پورنگهبان (گیتار بیس)، سجاد سیف علیزاده (گیتار اسپانیش)، پیمان لطیفی (درامز)، آرشام غفوری (گیتار الکتریک)، سهیل چرچی‌نژاد (کیبورد)، سید ابراهیم علی حسینی و فرشاد رشیدی نژاد (ویولن) و فرشید ادهمی (گیتار الکتریک) بودند.

سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر چهارشنبه 23 بهمن آغاز شد و پنجشنبه اول اسفند به کار خود خاتمه می‌دهد.

امین بانی هوای دوری