بابک شهرکی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک، vavmusic

«بابک شهرکی» در «گل‌های خرم ۳» آثار استاد همایون خرم را بازآفرینی کرد

18 تیر 1399 11:19 ق.ظ ایران

«گل‌های خرم ۳» بازآفرینی آثار استاد «همایون خرم» توسط «بابک شهرکی» با نوازندگی ویولون و پیانو و در قالب ۹ قطعه با نام‌های «آنچه گذشت»، «ای گل»، «پیک سحری»، «ضربی سه گاه»، «نهفته»، «رسوای زمانه»، «مقدمه مینای شکسته»، «مینای شکسته»، «موج» و «شکوفه ها» چیدمان یافته است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، استاد «همایون خرم»، شهرکی را همواره فرزندِ معنوی خود می‌دانستند. «علیرضا میرعلی‌نقی» درباره‌ی این اثر می‌‌گوید: «ترغیب مخاطب به شنیدن موسیقی بی‌کلام همان ایده‌آلی بود که استاد همایون خرم و هنرمندان محبوب او برای تحقق آن تلاش می‌کردند. در این آلبوم انتخابی خوش‌سلیقه و سنجیده از گلستان جاوید استاد خرم پیش روست. در این مجموعه وفاداری به کلیت اثر و آزادی‌های مجاز برای تغییرات ظریف در جزئیات را می‌بینیم که نغمات قدمی را آرایشی امروزی دهد و شنیدنی‌تر کند. گل‌های خرم را می‌توان خوانش آثار استاد با ویرایش شاگرد ممتاز او دانست.»

شهرکی دو آلبوم‌ گل‌های خرم ۱ و گل‌های خرم ۲ را نیز پیش از این و به یاد زنده یاد خرم منتشر کرده است. او فعالیت موسیقیایی خود را از سال 65 نزد استاد «همایون خرم» آغاز کرد و سپس به دانشکده موسیقی رفت و کتاب «نوای مهر» نوشته استاد «همایون خرم» به کوشش این هنرمند گردآوری شده است.

آلبوم «گل‌های خرم۳» از بابک شهرکی، از سوی پارت صدا منتشر شده است.

امین بانی هوای دوری