Bob Dylan

باب دیلن در استودیو

10 خرداد 1395 9:39 ق.ظ اخبار موسیقی

باب دیلن (Bob Dylan) به استودیوی مشهور B از مجموعه استودیوهای Capitol واقع در هالیوود بازگشته تا در ادامه‌ی آلبوم تحسین‌شده‌ی Shadows in the Night سال گذشته‌اش، آلبومی جدید را ضبط کند.

 

 

ال شمیت (Al Schmitt) که مهندسی صدای آلبوم قبلی Dylan را نیز به عهده داشته و تاکنون بیست جایزه‌ی گرمی را نیز برنده‌شده است با اعلام این خبر افزود که وی مجدداً قرار به بازخوانی قطعات استاندارد را دارد. (هنوز مشخص نیست که آیا این همان قطعات ضبط‌شده‌ی سیناترا در آلبوم قبلی است یا خیر). وی افزود که همه‌چیز به‌خوبی پیش می‌رود: “حالش بسیار خوب است و توی استودیو فوق‌العاده است. زمان خوبی را می‌گذرانیم. مثل یک جفت کفش قدیمی کنار هم هستیم و با یکدیگر راحتیم.”

زمانی که از شمیت پرسیده شد که یکی از چیزهایی که در مورد Dylan وی را متعجب کرده چیست وی پاسخ داد: “وی بسیار باهوش است و به همه‌چیز احاطه دارد. پس در هرلحظه می‌داند چه اتفاقی در حال وقوع است.”

آلبوم قبلی که قطعات کلاسیکی نظیر Some Enchanted Evening و Autumn Leaves را در لیست خود داشت در هفته‌ی اول در جایگاه هفتم, ۲۰۰ آلبوم برتر بیلبورد قرار گرفت و در بریتانیا نیز اول شد. Bob Dylan و نوازندگان گروهش کل آن آلبوم را به‌صورت زنده ضبط کردند.

امین بانی هوای دوری