علیرضا قربانی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

با من بخوان علیرضا قربانی به بازار می‌آید

13 مرداد 1399 8:43 ق.ظ ایران

آلبوم “با من بخوان” علیرضا قربانی که قطعه‌های آن به صورت تک‌آهنگ در طی سال‌های گذشته منتشر شده بود، به بازار خواهد آمد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک  ، “با من بخوان” نام پروژه‌ای بود که علیرضا قربانی در ابتدای سال ۱۳۹۸ با همکاری حسام ناصری و چند تن دیگر از موسیقیدانان آغاز کرد. این پروژه در واقع یک آلبوم بود که قطعات آن در زمان‌های مختلف این یکسال گذشته منتشر شد. همچنین تور کنسرت‌های آن نیز در شهرهای مختلف و تهران برگزار شد.

 

در این آلبوم قطعه‌هایی نظیر “روزگار غریب”، “الله مزار”، “بوی گیسو”، “عاشقانه نیست”، “نیست شو” و “پل” وجود دارد که پیش‌تر در کنسرت‌ها اجرا شده است. این آلبوم حاصل همکاری علیرضا قربانی و حسام ناصری است که در آن تلفیقی از موسیقی سنتی ایرانی و موسیقی الکترونیک استفاده شده است.

 

سازندگان این آلبوم برای اولین بار در تور کنسرت‌های آن تصویر و افکت‌های تصویری را مکمل موسیقی کردند و تقریباً در تمام کنسرت‌های “با من بخوان” پرده‌ای سفید پشت نوازندگان و خواننده تصاویری مرتبط با موسیقی پخش می‌کرد. اشعار این آلبوم هم از شاعران معاصر نظیر احمد شاملو و شعرهایی فولک مانند “الله مزار” هستند.

علاوه بر قطعات ذکر شده، تعدادی قطعه جدید نیز همزمان با انتشار رسمی آلبوم پخش خواهند شد. “با من بخوان” ۲۱ مردادماه ۱۳۹۹ به صورت رسمی منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. علاوه بر نسخه‌های فیزیکی، این آلبوم از بسترهای برخط نیز قابل دانلود قانونی و شنیدن است.

امین بانی هوای دوری