بحث تویتری نیکی میناج و کاردی بی به خشونت فیزیکی منجر شد

بحث تویتری نیکی میناج و کاردی بی به خشونت فیزیکی منجر شد

19 شهریور 1397 7:14 ق.ظ جهان

دعوای قدیمی نیکی میناج و کاردی بی، دو ابرستارۀ موسیقی هیپ هاپ در هفتۀ مد نیویورک بالا گرفت و منجر به زد و خورد فیزیکی شد.
در پی این درگیری، مهمانی مهم بازار هارپر که این دو ستاره در آن حضور داشتند بهم خورد و پیش از ساعت موعود پایان پذیرفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک از سایت خبری تی‌ام‌زی کاردی بی در این مهمانی به میناج نزدیک شده و سعی کرده دربارۀ «دروغ‌هایی که نیکی راجع به او رواج داده» هشدار دهد. در همین حین یکی از محافظان شخصی نیکی میناج قبل از اینکه کاردی کفشی را به سمت میناج پرتاب کند با آرنج به صورت او ضربه زده و باعث شده پیشانی کاردی بی متورم شود. صحنه‌ای از درگیری این دو خواننده توسط برخی مهمانان فیلم‌برداری و در فضای مجازی منتشر شده است. در این ویدئو کاردی بی دیده و صدایش شنیده می‌شود که بر سر میناج فریاد می‌کشد و محافظان او و میناج سعی دارند آنها را از هم دور نگه داشته و از محل حادثه خارج کنند. مجلۀ ورایتی همچنین تائید کرده که این درگیری میان نیکی میناج و کاردی بی اتفاق افتاده و اشخاص حاضر در ویدئو دو ستارۀ نام‌برده هستند.

نیکی میناج که از این مهمانی سالم خارج شده هنوز بیانیه‌ای دربارۀ این اتفاق منتشر نکرده است اما کاردی بی در صفحۀ اینستاگرام خود مطلب نسبتا بلندی دربارۀ این اتفاق نوشته و درحالی‌که نیکی میناج را مخاطب قرار داده با لحن بسیار تند و مستقیمی او را نشانه گرفته و مخصوصا به حرف‌های میناج دربارۀ فرزندش اعتراض کرده است.

کاردی بی و نیکی میناج مدت‌هاست در پست‌هایشان در شبکه‌های اجتماعی و حتی در رپ‌هایشان مجادله‌ای جدی را دنبال می‌کنند. از جمله در قطعۀ «موتور اسپورت» که همکاری آن دو با میگوس است مخاطبانشان معتقد بودند که آنها در بخش‌هایی که خوانده‌اند یکدیگر را مخاطب قرار داده‌اند و این مجادله را پی گرفته‌اند اما آنها پس از دیدن واکنش‌های مردم طی چند پست توئیتری اعلام کردند که مردم و صاحبان رسانه به این گونه شایعات علاقه دارند و هرچقدر هم که رابطۀ آن دو با هم دوستانه باشد آنها راضی نمی‌شوند و به این ترتیب تمام شایعات مذکور را تکذیب کردند.

امین بانی هوای دوری