علیرضا طلیسچی

بخشی از عواید کنسرت علیرضا طلیسچی صرف خرید آب معدنی برای مردم خوزستان شد

18 شهریور 1397 5:36 ق.ظ ایران

علیرضا طلیسچی، خواننده ی محبوب موسیقی پاپ، به قول خود عمل کرد و طی یک اقدام خیرخواهانه بخشی از عواید کنسرت ۲۵ مردادماه خود را صرف خرید آب معدنی برای مردم خوزستان کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک علیرضا طلیسچی در ماه های گذشته نیز کاری مشابه با این عمل خیرخواهانه انجام داد و تازه ترین تصمیم او، اختصاص بخشی از درآمد کنسرت تهران برای آب رسانی به مردم خوزستان بود، وی به جای لغو کنسرت ها و برنامه های خود، عواید بدست آمده از برنامه هایش را صرف کمک به مردم می کند.

طلیسچی با انتشار ویدئویی در صفحه ی مجازی از وفای به عهد خود خبر داد. او در این ویدئو بیان کرد: ” از نظر من مردم خوزستان از غنی ترین مردمان این کشورند و با دارایی های اقتصادی و اجتماعی که دارند، می توانند بخش خیلی مهمی از تاریخچه ی این کشور باشند.
در برهه ای از بحران ها که همه باید یار و یاور همدیگر باشیم، من نیز سعی کردم تا به زعم خودم یک خدمت کوچک برای این مردم انجام دهم. به همت شرکت دی دی واتر تعداد ۳۰ هزار آب معدنی تقدیم خوزستانی های محترم شد که بخشی از عواید کنسرت ۲۵ مردادماه ما بود.
من نه قصد زیر سوال بردن کسی را دارم و نه قصد ریا و تظاهر؛ فقط خواستم بگویم که پای قولی که داده ام ماندم. همین..یا علی” .

امین بانی هوای دوری