آکادمی پورناظری

برگزاری آزمون عملی آکادمی پورناظری با حضور هنرمندان برجسته موسیقی

25 دی 1397 9:18 ق.ظ ایران

آکادمی موسیقی پورناظری از روز چهارشنبه، ۲۶ دی ماه سال جاری، آزمون عملی برگزار می کند که اساتید سرشناس موسیقی کشورمان نیز حضور خواهند داشت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک داوطلبانی که نسبت به ثبت نام در مراحل قبل این فراخوان اقدام کرده اند می بایست به سایت www.pournazeriacademy.com مراجعه کرده و برای آزمون حضوری وقت بگیرند. (تعیین وقت آزمون عملی از دوشنبه ۲۴ دی ماه آغاز شده است.)

آکادمی موسیقی پورناظری چندی پیش فراخوانی را جهت حمایت از استعداد های درخشان موسیقی و کشف خوانندگان، نوازندگان و آهنگسازان کشورمان انتشار دادند. افراد علاقمند به شرکت در این آزمون در سامانه اعلام شده توسط این آکادمی ثبت نام کرده و سپس آثار خود را به شکل ویدئو ارسال کرده اند.

داوطلبان ثبت نام شده در مراحل اولیه این آزمون، بر اساس سن و رشته دسته بندی می شوند و از روز چهارشنبه به اجرای قطعه در مقابل هیات داوران که از هنرمندان برجسته موسیقی ایران تشکیل شده، می پردازند.

گفتنی است در مرحله آزمون عملی این فراخوان از هر رشته یک نفر به عنوان برگزیده انتخاب خواهد شد و فرد انتخاب شده از سوی آکادمی پورناظری بورسیه می شود تا آموزش های لازم را فرا گیرد و همچنین برای تولید و اجرای اثر شخص منتخب از وی حمایت خواهد شد.

امین بانی هوای دوری