برگزاری یک جشنواره بحث برانگیز موسیقی در لبنان

15 فروردین 1396 5:00 ق.ظ جهان

شبکه تلویزیونی «المنار» لبنان خبر داد که در رخدادی قابل تامل، یک جشنواره موسیقی با نام «Tomorrowland» در ژوئیه (مرداد) امسال همزمان با شهر جبیل لبنان در هشت مکان دیگر دنیا از جمله امارات متحده عربی و فلسطین اشغالی با شعار «برقراری پل های ارتباط» برگزار خواهد شد.

 

المنار در گزارش امروز خود اعلام کرد که این جشنواره بلژیکی برای برگزاری جشن سالانه خود با عنوان «پل های ارتباط» و «اتحاد بین ملت ها» چند «کشور» را انتخاب کرده و جوانان این «کشورها» در جشن موسیقی مشترک که به صورت زنده از طریق ویدیو پروژکتور در مکان های اختصاص یافته پخش خواهد شد، شرکت می کنند.
به گفته این شبکه، این بدان معناست که شرکت کنندگان در این جشنواره با حضور در شهر جبیل (واقع در شمال بیروت) و دبی امارات، «دوستان صهیونیست» خود را در تل آویو از طریق ویدیو کنفرانس مشاهده کرده و همزمان به موسیقی مشترک گوش خواهند داد.
المنار در پایان گزارش خود گفت که این نخستین بار نیست که جشنواره های موسیقی برای عادی سازی روابط بین لبنان و رژیم صهیونیستی مورد سوء استفاده قرار می گیرند؛ سوال اینجاست که در لبنان چه کی مسئول فعالیت های هنری و موسیقی است که تریبونی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شده اند؟

امین بانی هوای دوری