جوایز گرمی ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

برگزاری گِرَمی به تعویق افتاد

17 دی 1399 1:11 ب.ظ جهان

شصت‌وسومین دوره اهدای «جوایز گرمی» که به اسکار دنیای موسیقی معروف است، به دلیل تداوم نگرانی‌ها از شیوع کرونا تا ۱۴ مارس (۲۴ اسفند ۹۹) به تعویق افتاد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، متولیان برگزاری جوایز گرمی که هرساله برای تقدیر از دستاوردهای برجسته در صنعت موسیقی به هنرمندان برگزیده اهدا می‌شود، از تاخیر در برگزاری شصت‌وسومین دوره اعطای این جوایز به دلیل تداوم بحران شیوع کرونا خبر دادند.

برگزارکنندگان این مراسم با انتشار بیانیه‌ای اعلام کردند: پس از گفت‌وگوهای جدی که با کارشناسان بهداشت و سلامت، میزبانان مراسم و هنرمندان مدعو داشتیم، تصمیم بر آن شد شصت‌وسومین دوره سالانه اهدای جوایز گرمی روز یکشنبه ۱۴ مارس سال ۲۰۲۱ (۲۴ اسفند ۹۹) پخش شود.

در بخشی از این بیانیه که به امضای هاروی میسن مدیرعامل موقت آکادمی ضبط گرمی، جک ساسمن مدیر اجرایی برنامه‌های زنده شبکه سی بی اس و بن وینستون تهیه‌کننده اجرایی جوایز گرامی رسیده، آمده است: وخیم شدن اوضاع شیوع کرونا در لس‌آنجلس، درهم شکستن کادر درمان، پر شدن واحدهای مراقبت ویژه (ICU) و اعلام دستورالعمل و شیوه‌نامه‌های جدید از سوی فرمانداران محلی، همه و همه باعث شد به این نتیجه برسیم که به تعویق انداختن این مراسم درست‌ترین کار ممکن است. هیچ چیز به اندازه سلامت و امنیت اهالی موسیقی و صدها نفری که به شکلی خستگی‌ناپذیر روی تدارک و تولید این مراسم کار می‌کنند، اهمیت ندارد.

این دوره از جوایز گرمی ابتدا قرار بود در تاریخ ۳۱ ژانویه (۱۲ بهمن ۹۹) به مجری‌گری ترور نوآ کمدین مشهور اهل آفریقای جنوبی برگزار شود اما با توجه به گزارشات ضدونقیضی که در چند روز گذشته درباره اجراهای این مراسم به گوش می‌رسید، به تعویق افتادن آن چندان دور از انتظار نبود.

امین بانی هوای دوری