شهاب مظفری

بهنام بانی و شهاب مظفری خوانندگان فینال لیگ قهرمانان آسیا

14 آبان 1397 1:55 ب.ظ خارج از گود

چندی پیش خبری مبنی بر برگزاری اجرای زنده ی دو خواننده ی موسیقی پاپ پیش از شروع دیدار برگشت تیم فوتبال پرسپولیس و کاشیما آنتلرز در ورزشگاه آزادی، منتشر شد که امروز اسامی این خوانندگان به طور رسمی بر روی خبرگزاری های ورزشی قرار گرفت.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک دو خواننده مطرح و موفق موسیقی پاپ در آبان ماه ۹۷ کنسرتی ۱۰۰ هزار نفری را با حضور هواداران فوتبال برگزار خواهند کرد. این مراسم برای اولین بار در فوتبال ایران با حضور دو خواننده ی مطرح موسیقی پاپ، بهنام بانی و شهاب مظفری، برگزار خواهد شد. طبق برنامه ریزی ها قرار است تا این دو خواننده در توافق با بنیاد رودکی در استادیوم آزادی اجرایی ویژه پیش از شروع بازی برگشت داشته باشند.

دیدار برگشت تیم پرسپولیس و کاشینا آنتلرز ژاپن روز شنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ در حالی در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد که پرسپولیس نتیجه بازی رفت را در کشور ژاپن دو بر صفر به کاشیما باخته است و حال برای کسب نخستین قهرمانی در آسیا باید در نود دقیقه با تفاضل سه گل به برتری برسد و یا حداقل در نود دقیقه قانونی دو بر صفر پیروز میدان باشد و امیدوار به دست یابی به گل در ۱۲۰ دقیقه بماند.

علی لهراسبی بارون میزنه