بهنام صفوی

بهنام صفوی از یک موسسه خیریه در مشهد دیدار کرد

6 مرداد 1395 3:44 ب.ظ ایران

بهنام صفوی خواننده معروف پاپ کشورمان از موسسه‌ی خیریه‌ی همدم “فتح‌المبین” مشهد بازدید کرد.

صفوی به همراه میلاد لطیفی,مدیر برنامه‌هایش از موسسه خیریه همدم بازدید و در نهایت حوصله و مهر، با کارکنان و فرزندان این موسسه، گفت وگو کرد.بازدید در حالی صورت گرفت که این قرار عاشقی دقیقا راس ساعت پنج عصر مهیا شد و بهنام صفوی که خودش این روزها با بیماری سرطان دست و پنجه نرم می کند، در آرامش خاصی از قسمت های مختلف موسسه بازدید و با دختران معصوم موسسه، اظهار همدلی کرد.

 

 

 

صفوی، ابتدا به سرای مهر رفت و با تک تک دختران فرشته صفت این بخش خوش و بش کرد و با آنها عکس سلفی گرفت. از مهربانی های «همدم» به دوستان بیمارش شنید و به اوگفت تو خوش قلب ترین آدم روی زمین هستی. همین طور از زینب خواست برای او دعا کند که دست های زینب به طرف آسمان بلند شد و زمزمه های زیر لبش سکوت سبزی به سرای مهر آورد؛ همکاران موسسه و حتی مادریاران زینب یادشان نیست که در این سالها دعای زینب اینقدر طول کشیده باشد و همین باعث فضایی روحانی و الهی در سرای مهر شد تا بهنام ذوق‌زده شود و بگوید اینجا واقعا سرای مهر و محبت است.

 

 

بهنام صفوی

 

 

 

هنرمند مهمان همدم درکارگاه گلیم بافی، تک تک طرح های بافته شده دختران باذوق این خانه را دید و گفت این کار نشان دهنده زحمات موسسه همدم و بالاتر از آن نگاه خاص خداوند به دختران این مجموعه است.

خانه پناهگاهی و همصحبت شدن با فرشته های کوچولوی این خانه هم حس و هوای خاصی داشت؛ آنها صمیمیت این خواننده خوب را می فهمیدند و برایش شعر و دکلمه خواندند.

در سالن اجتماعات همدم قرار بود اتفاقات دیگری رقم بخورد؛ آنجا که دختران گروه موسیقی همدم برای مهمانشان سرود خواندند و لحظاتی بعد این بهنام صفوی بود که با آنها همخوانی کرد و آهنگ دوست داشتنی «عشق من باش» را به صورت زنده اجرا کرد تا به همدمی ها بگوید شما عشق واقعی من در زندگیم هستید.

بهنام صفوی در پایان بازدیدش از همدم گفت: اینجا ایستگاه آرامش زندگی برای من است و امیدوارم به زودی دوباره در میان کودکان همدم حاضر شوم”.

 

 

بهنام صفوی

 

امین بانی هوای دوری