محمدرضا شجریان ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

بیمارستان جم: شرایط بالینی استاد شجریان تغییر نکرده است!

16 مهر 1399 6:49 ق.ظ ایران

هیأت مدیره بیمارستان جم تهران در اطلاعیه ای بیان کرد که وضعیت بالینی استاد محمدرضا شجریان نسبت به روز قبل( دوشنبه) تغییری نداشته و او همچنان نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، هیأت مدیره بیمارستان جم تهران در این اطلاعیه خاطرنشان کرد :شرایط بالینی استاد محمد رضا شجریان نسبت به روز گذشته تغيير واضحی نداشته است.

این اطلاعیه ادامه می دهد:کلیه اقدامات درمانی ضروری نیز برای استاد شجریان در حال انجام است و کماکان نیازمند بستری در بخش مراقبت های ویژه است. قابل ذکر است هر گونه تغییر در شرایط بالینی او به اطلاع خواهد رسید.

مهرداد بهلولی، عضو هیات مدیره بیمارستان جم تهران روز قبل در گفتگو با ایرنا گفته بود:به بیماری استاد شجریان فعلا نسبت به دوره گذشته بستری شدن در بیمارستان، به غیر مشکلات قبلی، افت پلاکت خون و مشکلات کلیوی و کیسه صفرا اضافه شده است.

بهلولی خاطرنشان کرد :تمام متخصصان مربوطه در بیمارستان جم درگیر درمان استاد شجریان هستند. تمام درمانهای مایحتاج برای استاد شجریان انجام می شود، اما شرایط او متأسفانه ناپایدار است.

استاد شجریان روز قبل به دلیل شرایط نامطلوب جسمی بار دیگر در بخش آی سی یو بیمارستان جم بستری شد.

استاد شجریان از ۲۵ مرداد سال جاری نیز به مدت ۱۰ روز به دلیل افت سطح هوشیاری و شوک سپتیک در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان جم بستری شده بود.

وی بهمن سال پیش نیز به علت بروز دوباره اختلالات ریوی ناشی از بیماری قلبی در بیمارستان جم بستری شد و بامداد روز جمعه دوم اسفند ۹۸ همایون شجریان فرزند وی با انتشار تصویری از نمایشگر علایم حیاتی پدر از دوستداران وی رفع نگرانی کرد.

« خسرو آواز ایران» پنجم فروردین ماه امسال با حال عمومی مناسب از بیمارستان ترخیص شد و بر اساس اعلام هیات مدیره بیمارستان جم اقدامات درمانی وی زیر نظر پزشکان معالج در خارج از بیمارستان انجام گرفت.

استاد شجریان برجسته ترین هنرمند عرصه آواز و موسیقی سنتی کشور است و از وی با عنوان« خسرو آواز ایران» یاد می شود.

وی نوروز ۹۵ با انتشار ویدئویی ضمن تبریک سال نو، از ابتلای خود به بیماری سرطان خبر داد و پس از آن تاکنون تحت نظر پزشکان به مداوا مشغول است.

امین بانی هوای دوری