میکیس تئودوراکیس، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

تئودوراکیس ثروتمند نیست

9 آذر 1399 3:26 ب.ظ جهان

تئودوراکیس ثروتمند نیست

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، دختر میکیس تئودوراکیس آهنگساز بزرگ یونانی فیلم های «زوربا» و «حکومت نظامی» از وضعیت بد اقتصادی خانواده خود گفت.

به نقل از نئوس‌کاسموس، دختر میکیس تئودوراکیس آهنگساز اسطوره ای یونانی از مشکلات اقتصادی خانواده شان پرده برداشت.

مارگریتا تئودوراکیس از حکومت یونان بابت شرایط هولناک اقتصادی که گریبان بسیاری از مردم این کشور از جمله خانواده تئودارکیس را گرفته انتقاد کرد.

مارگریتا تئودوراکیس در یک پست اینستاگرامی درباره وضعیت اقتصادی خود ابراز نگرانی کرد و گفت که مقروض است و احتمال دارد خانه اش را از دست بدهد. دختر آهنگساز «زد» و «زوربای یونانی» همچنین تاکید کرد که خیلی نگران حیوانات خانگی اش است، چون دیگر در خانه شان آب و غذای گرم پیدا نمی شود.

مارگریتا تئودوراکیس افزود: فکر نکید میکیس (تئودوراکیس) ثروتمند است از سال ۲۰۱۷ به این طرف او هیچ حق کپی رایتی برای کارهایش دریافت نکرده است. دختر این آهنگساز که از پدرش مراقبت می کند تاکید کرد: وقتی می گویم ما گرسنه هستیم و چیزی برای خوردن نداریم به این معنی است که واقعا گرسنه هستیم و قطعا پدرم از این وضعیت آسیب می بیند.

مارگریتا تئودوراکیس در پایان این پست انتقادی گفت که به وزارت فرهنگ یونان هم نامه ای فرستاده و وضعیت خودشان را شرح داده و از این وزارتخانه خواسته است تا به آنها مجوز یک کنسرت آنلاین داده شود تا بتوانند در این شرایط قرنطینه از این طریق گذران زندگی کنند.

امین بانی هوای دوری