کیوان ساکت ، وحید تاج،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

تالار وحدت میزبان گروه وزیری، ساکت و تاج شد

31 فروردین 1399 10:57 ق.ظ ایران

کیوان ساکت و وحید تاج با همراهی گروه نوازندگان وزیری در قالب مجموعه کنسرت‌های آنلاین روی صحنه رفتند.

 

 

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک : در دومین شب مجموعه کنسرت‌های آنلاین که توسط بنیاد رودکی و با همکاری و مشارکت تلویزیون تعاملی تیوا و دفتر موسیقی وزارت ارشاد برگزار می‌شود، گروه وزیری به سرپرستی و نوازندگی کیوان ساکت و خوانندگی وحید تاج روی صحنه رفتند.

ساکت پیش از آغاز این کنسرت که شامگاه شنبه 30 فروردین در تالار وحدت تهران برگزار شد، درباره اجرا روبه‌روی صندلی‌های خالی تالار وحدت گفت: درست است که امشب مردم در سالن حضور ندارند ولی ما حضور آن‌ها را احساس می‌کنیم. یکی از خوبی‌های کنسرت آنلاین این است که به‌جای هزار نفر تماشاگر، هزاران نفر کنسرت را از خانه‌های خود تماشا می‌کنند.

 

وحید تاج نیز گفت: اعضای گروه وزیری سال‌ها است در کنار هم کار می‌کنند. نام این گروه به اسم بزرگ‌مردی همچون استاد علی‌نقی وزیری ثبت شده است. البته این که اکنون در سالنی بدون تماشاگر قرار داریم تقریباً عجیب است. تا به حال هیچ‌وقت تالار وحدت را تا این حد سوت و کور ندیده‌ایم و ولی به قول آقای ساکت مخاطبان می‌توانند انرژی خود را از خانه‌هایشان در سراسر کشور به ما منتقل کنند.

این کنسرت ابتدا با تک‌نوازی سه‌تار کیوان ساکت شروع شد و پس از آن نوازنده‌های دیگر گروه وزیری اضافه شدند و آهنگ بی‌کلام “هامون” را اجرا کردند.

در ادامه وحید تاج، خواننده گروه به روی صحنه آمد و قطعه “یادگار خون سرو” را با شعری از هوشنگ ابتهاج خواند. تاج پس از اجرای تصنیف “گل زرد”، قطعه “خاک وطن” را خواند که سرشار از احساسات بود. ساکت درباره این آهنگ گفت مخاطبانشان اصرار داشتند این قطعه حتماً در کنسرت آنلاین‌ اجرا شود.

اجرای ساز و آواز “تو که درد دلِ دیوانهِ من می‌دانی” و تک‌نوازی سه‌تار کیوان ساکت دیگر قطعاتی بودند که گروه وزیری آن‌ها را اجرا کردند تا به انتهای کنسرت رسیدند. “باران” با صدای وحید تاج آخرین آهنگی بود که در این کنسرت اجرا شد.

محمد دلنوازی (عود)، سروش عازمی‌خواه (پیانو)، اشکان مرادی (کمانچه)، علی فربدنیا (نی)، یحیی علوی (سنتور)، مهدی غلامی (دف و بندیر)، سیاوش ساکت (سازهای کوبه‌ای)، سالار زمانیان (تار) و کیارش ساکت (شورانگیز) در این اجرا حضور داشتند.

امین بانی هوای دوری