بهرنگ معتمدی ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

تجربه «با هم نواختن» در روزهای کرونایی

1 مهر 1399 12:43 ق.ظ ایران

یکی از نوازندگان فعال موسیقی کشورمان در تشریح تازه‌ترین فعالیت‌های خود از اجرای پروژه «با هم نواختن» با همراهی تعدادی از نوازندگان و خوانندگان خبر داد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، بهرنگ معتمدی نوازنده ویولن‌سل که طی سال‌های اخیر در مجموعه‌ها و ارکسترهای شناخته شده کشورمان از جمله ارکستر سمفونیک تهران و ارکستر ملی ایران به فعالیت مشغول بوده، در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن تشریح تازه‌ترین کارهایی که در عرصه موسیقی انجام داده، توضیح داد: طی هفته‌های اخیر پروژه‌ای به نام «با هم نواختن» را آغاز کردم که نقطه آغازین آن از دوران قرنطینه شکل گرفت. زمانی که تمامی برنامه‌ها و فعالیت‌های مرتبط با موسیقی تقریباً به طور کامل تعطیل بود و ما ناگزیر به ماندن در خانه و رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی در جهت مبارزه با کرونا بودیم.

وی افزود: من در این اوقات بود که به سراغ موسیقی پاپ ماندگار رفتم و در تنهایی خودم شروع به بازخوانی آن‌ها با تک نوازی ویولن‌سل شدم. شرایطی که موجب شد این نوازندگی‌ها را در صفحه اینستاگرام بارگذاری کنم. جالب اینکه بعد از مدتی دیدم از این ویدئوها استقبال شد و مخاطبان اعلام می‌کردند که از این قطعه‌های موسیقایی حالشان خوب است. همین شرایط موجب شد تا نگاه جدی‌تری به این موضوع داشته باشم و ایده پروژه «با هم نواختن» را آغاز کنم. به همین منظور با تعدادی از همکاران نوازنده‌ام شروع به تولید آثار یک تا دو دقیقه‌ای کردیم که خوشبختانه با استقبال مواجه شد.

این نوازنده بیان کرد: این روزها اغلب مردم حال چندان مساعدی ندارند بنابراین ضرورت دارد هرکسی به فراخور تخصص و فعالیتی که دارد شرایطی را ایجاد کند که بتواند به سهم خود گامی برای خوب کردن حالشان باشد. این پروژه هم واقعاً در همین راستا شکل گرفته و اکنون رفته‌رفته در حال گسترش است و امروز بسیار خوشحالم که توانسته بازتاب خوبی هم میان مردم داشته باشد.

معتمدی در بخش دیگری از صحبت‌های خود تصریح کرد: قطعاً ایده‌ها و طرح‌های زیادی برای گسترش این پروژه مد نظرم قرار داده‌ام و امیدوارم شرایط به گونه‌ای باشد که بتوانیم به سهم خودمان در خانه‌ها و میان مردم انرژی‌های مثبت منتقل کنیم که در این روزها جزو مهم‌ترین اتفاقات است.

امین بانی هوای دوری