تحلیل متر به متر خانه جدید و خبرساز اَدل / معماری گران‌قیمت!

18 خرداد 1395 2:14 ب.ظ جهان

بیشتر سلبریتی‌ها این روزها در فضای مجازی بیش از پیش فعال‌تر شده‌اند. هرروز اخباری داغ از سلبریتی‌های معروف دنیا به خصوص در ارتباط با دنیای مد به گوش می‌رسد و مطمئن باشید اگر حتی فقط به «واو موزیک» هر روز سری بزنید از هیچ یک از آنها غافل نخواهید بود. اما اخیراً خبری تکان‌دهنده درباره اَدل منتشر شده که باعث تعجب همگان شده است.

 

 

 

 

متر به متر خانه جدید و خبرساز اَدل را برای‌تان تحلیل کرده‌ایم/ معماری گران‌قیمت!

 

 

TMZ گزارش داده که این خواننده بریتانیایی ماه گذشته میلادی خانه‌ای به مساحت ۶۱۳ متر مربع، در الایکانتی یکی از بهترین مناطق آمریکا خریداری کرده است. آنچه درباب خرید خانه سرو صدای زیادی ایجاد کرده، قضیه مخفیانه ماندن آن تاکنون است. بنا به گزارش‌های رسیده، خانم اَدل بیست و شش ساله این خانه را یک ماه پیش خریده است. اما چگونه بهای خانه را پرداخت کرده؟ وی چندی پیش اعلام کرده بود این روزها آلبوم‌های من فروش چندانی نداشته‌اند! راز بهای پرداخت خانه چیست؟

 

 

متر به متر خانه جدید و خبرساز اَدل را برای‌تان تحلیل کرده‌ایم/ معماری گران‌قیمت!

 

این خواننده سرشناس بریتانیایی که تا پیش از این با کمپانی ایندیپندنت ایکسال لیبل همکاری می‌کرد، با کمپانی سونی قرارداد بست. در صورت نهایی‌شدن قرارداد اَدل با سونی به ارزش 90 میلیون پوند، این خواننده گران‌قیمت‌ترین قرارداد یک موزیسین بریتانیایی را به نام خود خود ثبت کرده است. شرکت سونی چندی پیش با خانم خواننده معروف قراردادی نود میلیون پوندی بسته است!. مبلغ دقیق این قرارداد موسیقی 130 میلیون و پانصد هزار دلار است و یکی از مقامات ارشد سونی رکوردز آن را بسیار عظیم توصیف کرده است. تا قبل از این، قرارداد 101 میلیون دلاری «ویتنی هیوستن» در سال 2001 با شرکت «آریستا» در صدر بالاترین معامله هنری زنان قرار داشت. به نظر می‌رسد قرارداد اَدل، سنگین‌ترین قرارداد تاریخ موسیقی بریتانیا خواهد بود! این قرارداد حق پخش جهانی آثار موسیقی آینده این خواننده بریتانیایی را به صورت انحصاری به شرکت «سونی رکوردز» اعطا می‌کند.

 

متر به متر خانه جدید و خبرساز اَدل را برای‌تان تحلیل کرده‌ایم/ معماری گران‌قیمت!

 

 

بسیاری از مطبوعات انتقادهایی را در خصوص خرید این خانه وارد کرده‌اند. برخی از آنها معتقدند اَدل خیلی جوان‌تر از آن است که بتواند رکورد قرارداد موسیقی را بشکند!

این خواننده مشهور حالا می‌تواند به برخی دیگر از افراد مشهور ساکن این منطقه مانند جنیفر لارنس، کامرون دیاز و میلا کونیس در لوس‌آنجلس بپیوندد.بر اساس گزارش‌ها، اَدل حتی کمی در قیمت نهایی خانه هم تخفیف گرفته است. جاناتان واتکینز مدیر برنامه‌های ادل از اواخر سال 2015 میلادی برای به سرانجام رساندن این قرارداد در حال مذاکره بوده است.

 

متر به متر خانه جدید و خبرساز اَدل را برای‌تان تحلیل کرده‌ایم/ معماری گران‌قیمت!

 

سرتاسر این خانه که از روشنایی کافی بهره برده مطابق با آخرین فن‌آوری‌های مدرن ساخته شده است. فضای آشپزخانه، شش حمام و چهار اتاق خواب لوکس به همراه اتاق‌نشیمن با پنجره‌های بزرگ، در نوع خود ستودنی هستند.

فضای بیرونی نیز مجهز به استخر شنای بزرگ، ریل قطار و حتی یک خانه درختی کوچک برای بازی پسر بچه سه ساله اَدل است. البته این خواننده معروف فعلاً به این خانه نقل مکان نکرده و در مسافرت‌های شهری و برگزاری کنسرت‌های خود به سر می‌برد.

امین بانی هوای دوری