فرهاد فخرالدینی ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران، واوموزیک،vavmusic

تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری انتخابات بر عهده هیئت مدیره است

1 دی 1399 8:42 ق.ظ ایران

در پی انتشار نامه ای سرگشاده در یکی از خبرگزاری ها خطاب به فرهاد فخرالدینی، ریاست شورای عالی خانه موسیقی، پاسخ ایشان به درخواست جمعی از اهالی موسیقی منتشر می شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، 29 آذرماه مطلبی در خبرگزاری ایسنا با عنوان «درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی» منتشر شد که در آن عده‌ای از اهالی موسیقی در نامه‌ای سرگشاده به رئیس شورای عالی خانه موسیقی برگزاری انتخابات الکترونیکی سراسری تا پایان سال 99 را خواستار شدند.
فرهاد فخرالدینی، ریاست شورای عالی خانه موسیقی ایران در نامه ای به درخواست مذکور پاسخ داد.

متن نامه فرهاد فخرالدینی به شرح زیر است:

«خبرگزاری محترم دانشجویان ایران، ایسنا
با درود و مهر

روز شنبه 29 آذر 1399 مطلبی با عنوان “درخواست جمعی از اهالی موسیقی از فرهاد فخرالدینی” در آن خبرگزاری محترم چاپ شده است، لازم است یاد آوری کنم که یکی از آرزوهای اینجانب همواره اتحاد و اتفاق دوستان هنرمندم بوده است و همیشه خواهان مشارکت حداکثری این دوستان در خانه موسیقی بوده ام و خانه موسیقی را متعلق به همه هنرمندان موسیقی می دانم. شایسته است که که این عزیزان در کنار هم در این خانه به حل مشکلات موجود بپردازند.

یادآوری می کنم که تصمیم گیری در مورد نحوه برگزاری انتخابات و نیز تصویب تغییرات لازم در اساسنامه از وظایف هیئت مدیره محترم خانه موسیقی و اجرای این مصوبات هم به عهده ی مدیرعامل محترم آن خانه است. شورای عالی خانه موسیقی امیدوار است در انتخابات پیش رو همه هنرمندان ارجمند با اعتماد به خادمین خانه موسیقی با اکثریت کامل مشارکت کنند.

با مهر و ارادت بسیار

فرهاد فخرالدینی

30آذر 1399»

امین بانی هوای دوری