شهرام ناظری

تقدیر مجلس کانادا از شهرام ناظری و حافظ ناظری

3 آبان 1397 11:22 ق.ظ خارج از گود

شهرام ناظری و حافظ ناظری روز یکشنبه ۲۹ مهر در سالن سه هزار و پانصد نفره سونی سنتر کانادا به روی صحنه رفتند. برگزاری این کنسرت که «ناگفته» نام دارد، با تقدیر مجلس کانادا همراه شد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک در متن تقدیر مجلس کانادا از این دو هنرمند محبوب کشورمان به دلیل درمیان گذاشتن استعداد و نبوغ هنری خود با مردم تورنتو سپاس گزاری شد.

در این اجرا شهرام ناظری در ابتدای ورود خود از حضار به دلیل شرکت در کنسرت ناگفته سپاس گزاری کرد. حافظ ناظری نیز در حالی که از همراهی مردم در کنسرت تشکر می کرد، هدف از این کنسرت را تغییر فرهنگ شنیداری مردم بیان کرد. این دو هنرمند با اجرای قطعاتی خاطره انگیز کاری سخت را انتخاب کردند تا بر حضار و همچنین نسل جوان دوستدار موسیقی تاثیر گذاشته و از طریق موسیقی با جهان ارتباط برقرار کنند.

اولین اجرای شهرام ناظری و حافظ ناظری به همراه گروه بین المللی ناگفته روز ۱۳ اکتبر در اتاوا برگزار شد و پس از آن در تاریخ ۱۴ اکتبر در مونترال به روی صحنه رفتند.

برگزاری کنسرت ناگفته همچنان در کشور کانادا ادامه داشته و در تاریخ ۲۷ و ۲۸ اکتبر مصادف با پنجم و ششم آبان به ترتیب در شهر های کلگری و ونکوور اجرا خواهند داشت.

علی لهراسبی بارون میزنه