هویدا ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک،vavmusic

تلفیقی از موسیقی پاپ، کلاسیک و راک در دو آلبوم

12 مهر 1399 2:03 ب.ظ ایران

هویدا این روزها مشغول آماده‌سازی هم‌زمان دو آلبوم است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، هویدا خواننده موسیقی پاپ راک در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: در حال حاضر مشغول آماده‌سازی دو آلبوم موسیقی هستم که تلفیقی از موسیقی پاپ، کلاسیک و راک است.

او توضیح داد: اولین آلبوم با همراهی میلاد عدل تک‌نواز گیتار و آهنگساز و تنظیم‌کننده است که در سطوح بین‌المللی فعالیت دارد.

این آلبوم مراحل پایانی را طی می‌کند و به‌زودی آن را وارد بازار خواهم کرد. یکی از قطعات آلبوم “ایران” نام دارد که با استفاده از سازهای ایرانی کلاسیک و راک به‌صورت زنده ضبط شده است.

همچنین تعدادی از ملودی‌ها و آهنگسازی آهنگ‌های این آلبوم توسط دوست عزیزم رضا سورتیجی انجام شده است.

هویدا ادامه داد: دومین آلبومی که مشغول تولید آن هستم با همکاری آرمان مهربان تنظیم‌کننده و آهنگساز است که چند قطعه آن آماده شده است.

علاوه بر این دو آلبوم مشغول تولید تعدادی تک آهنگ با همکاری اشکان دباغ، امیر دانایی و فرزاد رضایی هستم.

او درباره اشعار انتخابی خود گفت: متأسفانه برخی از ترانه‌ها و اشعار این روزهای بازار موسیقی، هم ازلحاظ ادبی و هم محتوایی دچار مشکل هستند.

 

این جنس موسیقی‌ شنیده می‌شود، اما ماندگاری ندارد و همین امر موجب افت سلیقه مخاطب شده که در طولانی‌مدت به ضرر جامعه موسیقی است، بنابراین به این فکر افتادیم با خلق یک سبک جدید برخلاف موج ایجادشده شنا کنیم.

به همین سبب به سراغ اشعاری با محتوا و بعضاً کلاسیک از شعرایی چون استاد حسین منزوی، حسین دلجویی، گلناز سادات میرترابی و رضا عبدی رفتیم و از اشعار آن‌ها در این دو آلبوم بهره گرفتیم. ما می‌خواهیم موسیقی اصیل و کلاسیک و دارای هارمونیِ سبک راک را بیشتر معرفی کنیم و در تلاش هستیم تمام کارهایی که در این زمینه انجام می‌دهیم به شکل علمی باشد. من و تهیه‌کننده این آلبوم که از فیلمسازان جوان سینمای ایران است، قصد داریم اتفاقات خوبی در زمینه موسیقی رقم بزنیم.

امین بانی هوای دوری