ایوان بند ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک ،vavmusic

تور کنسرت‌های گروه ایوان در کانادا برگزار می‌شود

15 اسفند 1398 1:04 ب.ظ ایران

 «ایوان بند» برای برگزاری تور کنسرت به کانادا سفر می‌کند. به گزارش «موسیقی ما» اعضای این گروه قرار است در سال 99 برای اولین‌بار در در این کشور روی صحنه بروند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، تا کنون تاریخ برگزاری دو کنسرت ایوان بند در کانادا برای نیمه اول خرداد 99 قطعی شده است. شهر «ونکوور» در تاریخ 22 ماه می میزبان ایوان بند و دوستدارانش خواهد بود. مقصد بعدی آنها هم شهر «تورنتو» خواهد بود و قرار است در روز 30 می به دیدار دوستدارانشان در این شهر بروند. فروش بلیت‌های دو کنسرت ایوان بند در کانادا آغاز شده و دوستداران این گروه می‌توانند نسبت به تهیه بلیت اقدام نمایند.

 

 

گروه ایوان به سرپرستی «فواد غفاری» و خوانندگی «حسین شریفی» از پائیز سال 97 اجراهای خود در تهران و شهرهای مختلف ایران را آغاز کردند. آنها در سال 98 علاوه بر برگزاری تور داخلی اجراهایشان، در قاره اروپا و چند کشور دیگر هم روی صحنه رفتند. همچنین اولین آلبوم ایوان بند به نام «عالیجناب» اسفند سال گذشته به بازار عرضه شد. این آلبوم توانست در نظرسنجی سالانه «موسیقی ما» برای انتخاب آثار برگزیده سال 97 به جمع نامزدهای آلبوم برگزیده موسیقی پاپ راه پیدا کند.

امین بانی هوای دوری