تیلور سوئیفت، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

تیلور سوئیفت کارگردان مستند شد

6 آذر 1399 12:11 ق.ظ جهان

ستاره پاپ درباره “فولکلور” می‌گوید: این آلبومی است که به شما امکان می‌دهد احساسات‌تان را درک کنید، و محصول انزواست.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، تیلور سوئیفت مستند “صمیمانه” خود برای آلبوم جدیدش “فولکلور” (Folklore) را به مناسبت روز شکرگزاری در دیزنی+ منتشر می‌کند. سوئیفت و همکارانش در این آلبوم از جمله “آرون دسنر”، “جک آنتوناف”، و “جاستین ورنان” این آلبوم را به شکل مخفیانه ضبط کرده‌اند در حالی که کیلومترها با یکدیگر فاصله داشتند. آن‌ها در حین تولید آلبوم هیچ‌گاه کنار هم قرار نگرفتند تا اینکه مستند “فولکلور: جلسات طولانی استودیوی لانگ پاند” (Folklore: The Long Pond Studio Sessions) را ضبط کردند.

سوئیفت سپتامبر سال ۲۰۲۰ برای اولین بار در استودیو لانگ پاند نیویورک با همکارانش در این آلبوم ملاقات کرد تا تمامی ۱۷ آهنگ آلبوم را اجرا کند. این فیلم مستند چهارشنبه، ۲۵ نوامبر (۵ آذر ماه ۱۳۹۹) از طریق دیزنی پلاس پخش خواهد شد و همزمان موسیقی فیلم از همین سرویس در دسترس مشترکین برای استریم قرار می‌گیرد.

سوئیفت در صفحه‌ی توییتر خود نوشت:‌ “امروز ۲۴/۱۱ است و ۲۴-۱۱=۱۳ بنابراین باید اعلامیه‌ای منتشر کنم.” سوئیفت معتقد است که ۱۳ عدد شانس اوست. او در تریلر فیلم اضافه می‌کند: “این آلبومی است که به شما امکان می‌دهد احساسات‌تان را درک کنید، و محصول انزواست.” آنتوناف می‌گوید هرگز بر روی آلبومی این‌چنین کار نکرده و سوئیفت پاسخ می‌دهد: “خیلی خوشحالم که همکاری کردیم، چون کاشف به عمل آمد که همه به یک دل سیر گریه احتیاج داشته‌اند – همین‌طور ما.”

فیلم مستند “فولکلور” در حالی منتشر می‌شود که سوئیفت یک‌شنبه شب در مراسم “جوایز موسیقی آمریکا” (AMA) برنده‌ی سه جایزه از جمله “هنرمند سال” شد. او علاوه بر این رکورد بیشتری جایزه‌ی AMA را نیز شکست. او یکشنبه شب توضیح داد که به علت ضبط دوباره‌ی شش آلبوم اولش به دلیل مشکلات حقوقی جنجالی اخیرش نتوانسته در مراسم حاضر شود.

مستند “فولکلور” توسط سوئیفت کارگردانی شده است.

امین بانی هوای دوری