تی ام بکس از دست های پشت پرده میگویندواو موزیک , رسانه پخش موسیقی آنلاین

  • 5,581 نگاه
  • 0 دیدگاه

تی ام بکس در پستی در اینستاگرام این گروه موسیقی نوشته اند که دست های پشت پرده ای وجود دارند که نمیخواهند آن ها موزیک پخش کنند!
اما این دست های پشت پرده کدامند؟!

حرف های ناگفته تی ام بکس

🤵🏻™️🙋🏻‍♂️™️ملت سلام.
یه صحبت کوچیک با شما هواداری مشتی تی ام بکسی:
همونطور که خیلی‌‌هاتون خوب میدونید ، منهای مسائل مالی‌ ,برای توزیع و پخش یه اثر هنری بطور مثال همین اهنگ (ساحل) که ۳-۴ دقیقه هست بعضا ممکنه ۳-۴ ماه زمان ببره که بتونیم یهمچین آهنگی با هم چین کیفیتیو خدمتتون تقدیم کنیم به دلیل مشغلهٔ زیاد و زندگی‌ شخصی‌ که هر کدوممون به طور جداگانهٔ داریم. برای پخش این اثر به طور عادی یه تیم پشتیبانی‌ لازم هست که بتونه با شرایط حال حاضر به طور حرفه‌ای و قوی این آهنگو پخش کنه. اما میدونید که ما ( من و امین جان) شرایط عادی نداریم چرا که قبلان ۵ نفر بودیم و الان ۲ نفری داریم تمام تلاشمون رو می‌کنیم که آهنگ‌های که سطح کیفیت خوبی‌ داشته باشند رو به دستتون برسونیم ( و این کار بسیار بسیار بسیار سخته) امیدوارم که بتونید حداقل درکمون کنید. گفتم شرایط عادی نداریم به این دلیل که پشت پردهٔ این ماجرا هستند کسی‌ یا کسانی‌ که سعی‌ میکنند ما این کارو نکنیم و جلوی پیشرفتمون رو میگیرن و آرزوی نابودی مارو دارند. اما به ۲ دلیل ما تا آخر و تا زمانی‌ که بتونیم براتون سعی‌ می‌کنیم اهنگای باحال بسازیم و لحظات شادیو فراهم کنیم. چونکه از صمیم قلب این کارو دوست داریم و باعث افتخارمون هست که این کارو واسه شما انجام بدیم.
اول به دلیل وجود خدا (که بودنش رو صد در صد حس می‌کنیم) و ۲ شما هوادار‌های عزیز و با معرفت تی امی که پشتیبانی‌ و دلگرمیتون رو صد در صد احتیاج داریم.
ممنون از همگی‌ که وقت گذاشتید و این متن رو خوندید. ‌در آخر
امیدواریم که از آهنگ ساحل خوشتون اومده باشد و نظراتتون رو برامون بنویسید .
ارادت امین و حسین تی ام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *