تیلور سویفت، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

جدال لفظی تند تیلور سویفت و مدیر برنامه هایش

2 آذر 1399 11:04 ق.ظ جهان

در حالی‌که تیلور سوئیفت به دنبال ضبط مجدد آثارش بود تا رایت آنها را از چنگ اسکوتر براون در بیاورد، تهیه‌کننده آمریکایی آثار او را به شرکت دیگری فروخت تا این بازی عجیب ادامه پیدا کند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، پس از این که اسکوتر براون، آثار تیلور سوئیفت را به فروش رساند، تیلور سوئیفت با انتشار بیانیه‌ای به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: “همانطور که می‌دانید، سال پیش من در تلاش برای به دست آوردن دوباره‌ی حق مالکیت آهنگ‌هایم بودم، پس با این هدف تیم من سعی کرد تا وارد مذاکرات با اسکوتر براون بشود. تیم اسکوتر از من خواست تا یک قرارداد عدم افشاء سفت و سخت امضا ءکنم که تعیین می‌کرد، من هرگز اجازه ندارم کلمه‌ای درباره اسکوتر براون صحبت کنم؛ مگر این که حرف مثبتی باشد (پیش از این که ما حتی بتوانیم به قرارداد‌های مالی بیگ مشین نگاهی بیندازیم). پس باید قراردادی امضاء می‌کردم که مرا برای همیشه ساکت می‌کرد. چند هفته پیش نامه‌ای از از یک کمپانی سهامی خصوصی که هلدینگ شمراک نامیده می‌شد، دریافت کردم مبنی بر این که آن‌ها صد درصد آهنگ‌های من، ویدئو‌های من و طراحی‌های آلبوم مرا از اسکوتر خریداری کرده‌اند! این دومین بار بود که بدون اطلاع من، آهنگ‌ها و موزیک‌های مرا فروختند”.

تیلور سوئیفت در ادامه اذعان کرد: کار بر روی ضبط مجدد شش آلبوم قبلی خود را از این ماه آغاز کرده است و کاری جالب و خلاقانه انجام خواهد داد و شگفتی‌های زیادی در انتظار او خواهد بود.

طبق گفته‌های اسکوتر براون از این که تیلور سوئیفت دوباره می‌خواهد آلبوم‌های قبلی خود را ضبط کند، احساس خطر کرده و برای جلوگیری از ضرر و زیان خود اقدام به فروش آثار تیلور به کمپانی هلدینگ شمراک کرده است.

تیلور سوئیفت طی ۱۰ سال اخیر از پرفروش‌ترین خوانندگان جهان بوده و آلبوم‌ها و کنسرت‌هایش همواره با موفقیت مواجه شده است.

امین بانی هوای دوری