خانه تصنیف ترانه ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

جشنواره موسیقی آنلاین «خانه، تصنیف، ترانه» با شعار در خانه بمانیم برگزار می شود

21 فروردین 1399 11:48 ق.ظ ایران

جشنواره موسیقی مجازی «خانه تصنیف، ترانه» به همت انجمن موسیقی کرمانشاه و با هدف شرکت در پویش قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا، برگزار می شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، انجمن موسیقی کرمانشاه در همراهی با قطع زنجیرۀ انتقال ویروس کرونا و پویش شهروندی #درخانه بمانیم و نیز ایجاد فضای نشاط، سرگرمی و بهرۀ بهینۀ فرهنگی و هنری از خانه‌نشینی و نیز قدردانی ویژه از کادر زحمتکش و جان‌برکف درمان، اقدام به برگزاری جشنواره‌ای در فضای مجازی با نام «خانه، تصنیف، ترانه» نموده است.

 

این جشنواره بدون محدودیت سنی و برای اجرای تصانیف موسیقی ملی و سنتی ایران و قطعات محلی کردی به شکل سازی، آوازی، ساز و آواز و دونوازی است.

اساتید جواد کریمی، علی‌اکبر مرادی و هادی منتظری آثار این جشنواره را داوری خواهند کرد.

طبق گفته فرزاد شهسواری، رئیس انجمن موسیقی کرمان، جوایز نقدی و غیر نقدی به برگزیدگان تقدیم می شود که این پروسه به شرح زیر انجام خواهد شد:

در بخش ترانه‌های کردی سه نفر، در بخش ترانه‌های فارسی و سنتی سه نفر و در بخش اجرای ساز‌های محلی نیز سه نفر به عنوان برگزیده معرفی شده و علاوه بر آن به همه شرکت‌کنندگان در این جشنواره یک لوح تقدیر اهدا می‌شود.

مهلت ارسال آثار ویدیوئی تا ۱۵ اردیبهشت در نظر گرفته شده و داوطلبان می توانند آثار خود را به شماره واتس‌اپ ۰۹۳۹۲۲۶۲۴۵۰ ارسال کنند. ضمناَ نتایج بازبینی و داوری ۲۰ اردیبهشت اعلام می‌گردد.

قطعات ارسالی نباید بیش ‌از «چهار» دقیقه باشند.

شایان ذکر است که این جشنواره با حمایت مادی و معنوی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، و نیز حمایت معنوی سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

امین بانی هوای دوری