محمدرضا شجریان، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان ، واوموزیک،vavmusic

درگذشت محمدرضا شجریان

17 مهر 1399 12:27 ق.ظ ایران

محمدرضا شجریان استاد آواز ایران دقایقی پیش در بیمارستان جم در ۸۰ سالگی چشم از جهان فروبست.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، محمدرضا شجریان استاد آواز ایرانی پس از تحمل مدت طولانی بیماری از شب گذشته به دلیل وخیم شدن وضعیت جسمانی و علائم برخی از ارگان های حیاتی بدنش در بخش مراقبت های ویژه بیمارستان فوق تخصصی بیمارستان جم بستری شده بود، بعد از ظهر امروز ۱۷ مهرماه ۹۹ دار فانی را وداع گفت.

دکتر بهلولی عضو تیم پزشکی آقای شجریان تایید کرد که استاد آواز ایران پس از مدتی دست وپنجه نرم کردن با بیماری در بیمارستان جم دار فانی را وداع گفت.

از صبح امروز خبرهای ضدو نقیض در خصوص وضعیت سلامتی آقای شجریان منتشر شد که ابتدا تیم پزشکی وی از وخامت حال استاد آواز خبر دادند و در نهایت لحظاتی قبل خبر فوت وی تایید شد.

علت فوت استاد شجریان

محمدرضا شجریان عصر روز گذشته با شرایط عمومی، قلبی و ریوی – تنفسی ناپایدار و افت سطح هوشیاری، افت فشارخون و پلاکت در بخش مراقبت‌‌های ویژه بیمارستان بستری شد و به علت وخامت حال دار فانی را وداع گفت.

محمدرضا شجریان از برجسته‌ترین هنرمندان موسیقی سنتی ایرانی است و آلبوم‌های بسیاری را در این زمینه منتشر کرده‌ است. از فرزندان محمدرضا شجریان، همایون و مژگان در زمینهٔ موسیقی فعالیت دارند. محمدرضا شجریان مبدع چند ساز جدید در موسیقی ایرانی است.

امین بانی هوای دوری