«دوباره عشق» امضا شد

15 بهمن 1395 7:20 ق.ظ گزارش ها

موسيقى پارس: در پانزدهمين روز بهمن ماه،جشن امضاى آلبوم «دوباره عشق»كه چندى پيش توسط «حامد همايون»به همت شركت «ترانه شرقى» منتشر شده بود،برگزار شد.

در پانزدهمین روز بهمن ماه،جشن امضاى آلبوم «دوباره عشق»که چندى پیش توسط «حامد همایون»به همت شرکت «ترانه شرقى» منتشر شده بود،برگزار شد.
در این مراسم،چهره هاى سرشناسى چون «سامان امامى»و «محسن رجب پور» حضور داشتند.
این مراسم که قرار بود ساعت ١۶ آغاز شـــــود،در ساعت ١۶:٢٠ با حضور «حامد همایون»،«سامان امامى»و«محسن رجب پور» در شهرکتاب فرشته آغاز شد.
در ابتداى مراسم «محسن رجب پور» به دلیل لغو کنسرت اخیر که به علت احترام به شهداى حادثه پلاسکو برگزار نشد، از مخاطبین «حامد همایون» عذرخواهى کرد و نوید داد که به زودى ۴ سانس کنسرت به جبران کنسرت لغو شده، برگزار میشود.
«سامان امامى»، آهنگساز و نوازنده در گفتگو با خبرنگار موسیقى پارس که از آشنایى وى با «حامد همایون» پرسیده بود، گفت: من و حامد در اینستاگرام آشنا شدیم.من پستى گذاشته بودم و ایشون کامنتى گذاشت.بعد از آن رابطه ى خوبى شروع شد و من به او پیشنهاد کار دادم و حامد به تهران آمد. با هم کار کردیم و آهنگ ساختیم و ماحصل زحمات ، آلبومى است که منتشر شد: دوباره عشق.
امامى که مدتى قبل در گروه «احسان خواجه امیرى» به عنوان نوازنده حضور داشت، با پاسخ به پرسش خبرنگار درخصوص خارج شدن از گروه وى گفت: خارج شدن من از گروه احسان دلیل خاصى نداشت.ما هنوز هم با هم رفیق صمیمى هستیم.
از هیچ بابتى با هم مشکل نداشتیم.
وى افزود: من در این ١٩ سال که در دنیاى موسیقى بودم، با هنرمندان بسیارى از جمله «حمید حامى»،«احسان خواجه امیرى»،«بابک جهانبخش»،«حمید خندان»،«گروه آریان»و «گروه سون» همکارى کرده ام.
«احسان خواجه امیرى»از معدود خواننده هایى است که من بیشترین زمان را در گروه او سپرى کرده ام. حدود ۵ سال در گروه او مشغول به فعالیت بودم.
وى ادامه داد: من به دنبال این بودم که خواننده هایى مثل «حامد همایون» را به جامعه معرفى کنم.
«سامان امامى» از دورنماى خود درباره «حامد همایون»گفت: با تدبیرات «محسن رجب پور» ، «حامد همایون» آینده ى درخشانى در موسیقى خواهد داشت.
گفتنى است جشن امضاى آلبوم «دوباره عشق» با صداى «حامد همایون» در پانزدهم بهمن ماه در شهرکتاب فرشته تهران برگزار شد.

حامد همایون شایعه