عبدالوهاب شهیدی،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با عبدالوهاب شهیدی

25 خرداد 1399 6:20 ق.ظ ایران

مدیر عامل موسسه هنرمندان پیشکسوت با حضور در منزل عبدالوهاب شهیدی با این هنرمند پیشکسوت موسیقی دیدار کرد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک به نقل از روابط عمومی موسسه هنرمندان پیشکسوت، سید محمد طباطبایی در ادامه طرح “ساعت سعد؛ دیدار با پیشکسوتان هنر” به دیدار عبدالوهاب شهیدی؛ نوازنده و خواننده پیشکسوت موسیقی رفت.

در این دیدار عبدالوهاب شهیدی ضمن روایت خاطراتی از دوران فعالیت خود گفت: زمانی که ساز عود را دست می‌گرفتم و با آن همنوایی می‌کردم در واقع گفت‌وگویی بود که بین من و عود شکل می‌گرفت.

وی همچنین درباره زندگی در دوران کرونا گفت: این بلا که مشخص نیست ساخته دست بشر است یا نه، همه را نگران کرده که البته جای خوشحالی دارد که از نظر مبارزه با این ویروس و کنترل آن شرایط در کشور ما بهتر از اروپا و آمریکاست.

 

همچنین در این دیدار مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت ضمن اشاره به سوابق هنری عبدالوهاب شهیدی گفت: تا جایی که اطلاع دارم استاد شهیدی تنها هنرمندی هستند که در گواهینامه درجه یک هنری ایشان دو رشته ذکر شده به این مفهوم که در هر دو رشته عود و آواز درجه یک هستند.

طباطبایی همچنین با ارائه توضیح درباره طرح تاریخ شفاهی هنر که توسط موسسه هنرمندان پیشکسوت و صندوق اعتباری هنر انجام خواهد شد، گفت: امیدواریم با همکاری استاد عبدالوهاب شهیدی و خانواده محترمشان یک جلد از مجموعه کتاب خاطرات هنرمندان در طرح تاریخ شفاهی هنر به خاطرات ایشان اختصاص یابد.

امین بانی هوای دوری