رسول ترابی، فرزاد فرزین، مهدی جهانی، رحیم شهریاری،اخبار موسیقی،اخبار موسیقی ایران

رسول ترابی: برنامه‌ریزی برای کنسرت فرزاد فرزین، مهدی جهانی و رحیم شهریاری

4 تیر 1399 12:25 ق.ظ ایران

متاسفانه همیشه با یک دید منفی به تهیه کنندگان موسیقی نگاه می شود و همه فکر می کنند ما سود زیادی می بریم در صورتیکه کار ما اگر سود داشته باشد در بیشتر مواقع دچار ضرر و زیان هم می شویم.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، رسول ترابی مدیر موسسه «آوای دوران» درباره تعطیلی کنسرت ها و حتی باز نشدن آنها پس از مجوز ستاد ملی کرونا گفت: متاسفانه همیشه با یک دید منفی به تهیه کنندگان موسیقی نگاه می شود و همه فکر می کنند ما سود زیادی می بریم در صورتیکه کار ما اگر سود داشته باشد در بیشتر مواقع دچار ضرر و زیان هم می شویم.

 

ترابی در تشریح و توضیح بیشتر صحبتش می گوید: به عنوان مثال ۶ ماهه دوم سال گذشته ما فقط توانستیم چند کنسرت در آذر و دی ماه برگزار کنیم زیرا قبل از آن ایام محرم و صفر بود و بعد از آن بیماری کرونا مانع برگزاری کنسرت شد در نتیجه بسیاری از تهیه کنندگان موسیقی دچار ضرر و زیان شدند.

مدیر موسسه «آوای دوران» با اشاره به اینکه مقررات باید شامل حال همه شود، تاکید کرد: تهیه کنندگان موسیقی از سوی دولت حمایت نمی شوند پس بهتر است هزینه های برگزاری کنسرت کمتر شود تا بتوانیم در این عرصه به فعالیت خود ادامه دهیم. برگزاری کنسرت شرایط سخت و پیچیده ای دارد که این شرایط و مجوز گرفتن های پی در پی سبب می شود به جای ۱۰ کنسرت فقط بتوانیم ۳ کنسرت برگزار کنیم پس مسئولان اگر شرایط مناسب تری فراهم کنند ما هم راحت تر کنسرت ها را برگزار می کنیم و کمتر دچار ضرر و زیان می شویم.

این تهیه کننده موسیقی درباره برگزاری کنسرت با ظرفیت ۵۰ درصدی سالن های موسیقی خاطرنشان کرد: برگزاری کنسرت با بازگشایی سینماها خیلی فرق می کند دیدیم که سینماها به سرعت کار خود را آغاز کردند ولی برای برگزاری کنسرت باید پروسه طولانی تری طی شود که شامل مسایل اداری، فروش بلیت، تبلیغات و… است.

ترابی با اعلام اینکه در حالت عادی ۱۲ روز زمان می برد تا مجوز برگزاری کنسرت را بگیرند، توضیح داد: شرایط اگر فراهم باشد ما هم ضرر نمی کنیم البته همه چیز بستگی به توجه مردم دارد زیرا اگر مخاطب در سالن ها حضور پیدا نکند و استقبال نشود این ضررها بیشتر هم می شود.

وی در پایان گفت: از چند روز پیش اقدامات اولیه برای برگزاری کنسرت فرزاد فرزین، مهدی جهانی و رحیم شهریاری انجام شده است و اگر کارها به درستی پیش رود به زودی این خواننده ها به همراه اعضای گروه خود به دیدار مخاطبان می روند.

امین بانی هوای دوری