رضا تاجبخش ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ، واوموزیک،vavmusic

رضا تاجبخش: کرونا لطف بزرگی به صنعت موسیقی ما کرد

11 مهر 1399 2:40 ب.ظ ایران

تاجبخش می‌گوید شیوع ویروس کرونا باعث شد یکسری هنرمندان کارهای خوبی تولید کنند و خوشبختانه این کارها بیشتر دیده و شنیده شدند.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، رضا تاجبخش آهنگساز، تنظیم‌کننده و نوازنده پیانو درباره این روزهای خود گفت: در ابتدا باید بگویم از برگزار نشدن کنسرت‌ها ناراحتم، به دلیل این که همکارانم و نوازندگانی که تنها از اجراهای زنده درآمد داشتند، خیلی در سختی هستند، اما از یک‌ جهت خوشحالم چون ویروس کرونا لطف بزرگی به صنعت موسیقی ما کرد.

او توضیح داد: کرونا یکسری صداها، هیاهوهای کثیف، ادعاهای خالی و یکسری از افرادی را که برای صحنه نبودند، به پایین کشید و خدا را شکر می‌کنم که مردم ما گوششان استراحت می‌کند. امیدوارم این ماجرا تا چهار سال دیگر هم ادامه پیدا کند! در عین حال شیوع این ویروس باعث شد یکسری هنرمندان کارهای خوبی تولید کنند و خوشبختانه این کارها بیشتر دیده و شنیده شدند.

تاجبخش در ادامه درباره فعالیت‌های جدید خود گفت: از اردیبهشت‌ماه تاکنون سه قطعه با کلام منتشر کردم و تمام این قطعات در فضای مجازی و همچنین صفحه شخصی خودم در دسترس است. یکی از این قطعات “ناگهان بی‌تو” نام دارد که خدا را شاکرم که بسیار مورد توجه قرار گرفت. اصلاً فکرش را هم نمی‌کردم این قطعه تا این حد شنیده شود. علاوه بر این، قطعات “کویر” و “قصه من و تو” را نیز در این مدت منتشر کردم. به امید خدا هر یک ماه و نیم یک‌بار یک قطعه با کلام از خودم منتشر خواهم کرد. ضمن این که در هفته پیش رو موزیک ویدئوی جدید گروه ضرب و فوت را نیز منتشر خواهیم کرد. نام این قطعه”طلوع آفتاب” است که امیدوارم مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

او در پایان گفت: زمانی که مقداری اوضاع بهتر شود، قیمت بلیت‌های کنسرت افزایش می‌یابد و این افزایش قیمت، تأثیر زیادی در رفتن مردم به کنسرت‌ها می‌گذارد. به نظرم هیاهوهای قبل از ایام کرونا کمتر می‌شود.

امین بانی هوای دوری