فریدون خدایی ،اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران،واوموزیک،vavmusic

ساز عاشیقی برای مدافعان سلامت به صدا در می آید

21 فروردین 1399 11:56 ق.ظ ایران

به منظور قدردانی از مدافعان سلامت در مواجهه با ویروس کرونا، چهار اثر ویدیویی با حضور هنرمندان موسیقی عاشیقی توسط سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز تولید و منتشر شده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، معاون فرهنگی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تبریز در این رابطه گفت: همزمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم حضور اقشار مختلف مردم در خانه، اقدامات مختلفی در خصوص تشویق شهروندان تبریزی برای ماندن در خانه برای تداوم مقابله با شیوع ویروس کرونا و غنی‌سازی اوقات فراغت اقشار مختلف شهروندان توسط این مجموعه صورت گرفته است.

سیروس مصطفی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی #در_خانه_بخوانیم ، گفت: با همراهی هنرمندان و اهالی فرهنگ و ورزش شهر، شهروندان به ماندن در خانه و اقدامات فرهنگی تشویق شدند و به حمدالله شاهد استقبال شهروندان از این اقدام هستیم.

وی افزود: یکی دیگر از این فعالیت‌های فرهنگی، تولید ۴ کلیپ ویدیویی با حضور و هنرنمایی هنرمندان سرشناس و محبوب موسیقی عاشیقی برای قدردانی از کادر پزشکی و درمانی درگیر با ویروس کرونا به عنوان خط مقدم جبهه سلامت است.

به گفته معاون فرهنگی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، عاشیق عیسی قراخانلو با همراهی اکبر سربازی، ائلوین سادات و جعفر فرامرزی؛ عاشیق فریدون خدایی با همراهی هادی خدایی، اکبرعبادیان‌ و احد داننده؛ عاشیق ائلدار قربانی با همراهی علیرضا عبادیان و مهدی نوریزاد دست‌اندرکاران تولید این آثار ارزشمند هستند.

مصطفی تصریح کرد: این اقدام گامی در جهت بهبود روحیه شهروندان و همچنین ادای احترام به مدافعان تلاشگر سلامت جامعه بوده و به این قشر تلاشگر و شهروندان محترم تقدیم می‌شود.

امین بانی هوای دوری