دانلود آهنگ ایرانی

سامسونگ Google Play Music را به عنوان اپلیکیشن پیش فرض، جایگزین Music خواهد کرد

1 اردیبهشت 1396 4:20 ب.ظ جهان

امروز، روزی بود که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در بیشتر بازارهای بزرگ سراسر جهان عرضه شدند و سامسونگ این فرصت را به دست آورد تا اعلام کند که همکاری تازه و ویژه ای را با غول فناوری جهان یعنی گول آغاز کرده است.

 

 

 

 

شرکت کره ای سامسونگ قصد دارد اپلیکیشن موزیک خود را از گوشی هایش حذف کند و در عوض از گوگل پلی موزیک به عنوان اپلیکیشن اصلی و پیش فرض پخش موسیقی استفاده کند.

اگر شما صاحب گوشی اندرویدی باشید احتمالاً می دانید که گوگل پلی موزیک تنها یک پخش کننده موسیقی نیست و یک پورتال برای استفاده از سرویس پلی موزیک محسوب می شود. سرویس مذکور در واقع ترکیبی از یک رادیوی اینترنتی مانند اسپاتیفای و یک فضای ابری است که شما در آنجا می توانید تا تعداد 50 هزار آهنگ مورد علاقه تان را ذخیره کنید. این سرویس در نبردی جدی با پلتفرم های مشابه همچون اپل موزیک و اسپاتیفای به سر می برد که حالا سامسونگ با گسترش آن در گوشی های خود می تواند به محبوبیت هرچه بیشتر گوگل پلی موزیک کمک کند.

آنچه سامسونگ امروز اعلام کرد البته موضوع جدیدی نیست و پیش تر در گوشی گلکسی اس 7 نیز اپلیکیشن پلی موزیک به عنوان برنامه پیش فرض پخش موسیقی انتخاب شده بود. در آن زمان اپلیکیشن موزیک سامسونگ در هیچ کجای گلکسی اس 7 یافت نمی شد که خیلی ها آن را جزو تغییرات تاچ ویز برمی شمردند. در حال حاضر این اقدام سامسونگ رسمی شده و کاربران گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس باید با اپلیکیشن گوگل پلی موزیک سروکار داشته باشند. این احتمال وجود دارد که اپلیکیشن موزیک به تدریج از گوشی های رده پایین تر سامسونگ نیز کنار رود که ممکن است از راه یک آپدیت OTA صورت بگیرد.

امین بانی هوای دوری