بن جووی ، اخبار موسیقی ، اخبار موسیقی جهان، واوموزیک،vavmusic

ستاره گروه بن جووی کرونا گرفت

4 فروردین 1399 10:33 ق.ظ جهان

بنا به یادداشتی که در حساب اینستاگرام این موسیقی‌دان برنده جایزه تونی منتشر شده است، او “هفته‌ گذشته را بیمار بوده” است، ولی همچنین اظهار داشته است که “هر روز احساس بهبودی بیشتر و بهتر شدن” دارد.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، او اشاره نکرد که آیا می‌داند از کجا به این ویروس مبتلا شده است یا نه، ولی گفت که در یک هفته گذشته خود را قرنطینه کرده است.

او نوشت: “من تازه نتیجه آزمایشم را امروز گرفتم و پاسخ ابتلا به ویروس کرونا مثبت بود. اکنون یک هفته‌ای می‌شود که مریض هستم، ولی هر روز احساس می‌کنم بهتر شده‌ام و بیشتر بهبود یافته‌ام. لطفا نترسید!! این بیماری صرفا شبیه آنفولانزا است و نه طاعون. من اکنون یک هفته است خود را قرنطینه کرده‌ام و یک هفته دیگر هم این کار را ادامه خواهم داد. و وقتی احساس کنم کاملا بهبود یافته‌ام، دوباره آزمایش می‌دهم تا مطمئن شوم از دست این ویروس لعنتی خلاص شده‌ام.”

او در انتها نوشت: “لطفا به یکدیگر کمک کنید. این ماجرا به سرعت و با کمک تک تک امریکایی‌ها تمام خواهد شد!!”

آخرین نمایش موسیقایی آقای برایان با نام “دایانا” درباره زنده‌یاد دایانا، شاهدخت ولز، در حال رونمایی بود اما سپس به خاطر شیوع بیماری، همراه با دیگر نمایش‌های برادوی (Broadway) به تعویق افتاد.

افراد مشهور دیگری که به ویروس کرونا مبتلا شده‌اند، عبارتند از تام هنکس و همسرش ریتا ویلسون، ادریس البا ستاره “لوتر” (Luther )، و راشل متیوز بازیگر “منجمد ۲” (Frozen 2)..

امین بانی هوای دوری