دانلود آهنگ همایون شجریان سرنوشت Homayoun Shajarian - Sarnevesht

«سرنوشت»، عیدانه انوشیروان روحانی و همایون شجریان از سالهای نسبتا دور

15 فروردین 1399 11:29 ق.ظ ایران

همایون شجریان، همزمان با نیمه دوم فرودین 1399 تازه ترین اثر خود را در قالب تک تصنیفی با عنوان «سرنوشت» تقدیم مخاطبان کرد که این اثر به آهنگسازی انوشیروان روحانی، آهنگساز مطرح موسیقی ایرانی ساخته شده است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، همایون ضمن هدیه کردن این اثر به مخاطبان که می تواند عیدانه شنیداری زیبایی در این روزهای پر از شگفتی باشد، از همکاری و آشنایی اش با استاد روحانی نیز یادداشتی ارائه کرده است.

 

 

او با اشتراک گذاشتن یادداشتی در صفحه شخصی اینستاگرامش چنین عنوان کرده است:

«تصنیف سرنوشت تقدیم است به شما عزیزان. بیش از بیست سال است که افتخار آشنایی با استاد بزرگوار انوشیروان روحانی را دارم و همینطور رضا جانِ روحانی کاربلد که دوستی است قدیمی.

دلم می خواست این نکته را در مورد استاد روحانی عزیز حتما‌ً عرض کنم که غیر از تسلط ایشان بر موسیقی و نوازندگی همراه با نگرش حرفه ای و ذوق و خلاقیت شان در آهنگسازی( که بر علاقه‌مندان پوشیده نیست) و حاصل آن بی‌شمار کارهای جاودانه با سبک و سیاق مخصوص به خودشان است، انسانیت و اخلاقِ مثال زدنی ایشان با افراد و بخصوص با دیگر هنرمندان چه آنهایی که استاد موسیقی بوده‌اند و چه آنهایی که تازه پای به این راه گذاشته بودند، آن چیزی ست که همیشه برای من مورد توجه بوده است و لذت بخش. اُمید که همواره سلامت و برقرار باشند.

شکل گرفتن تصنیف سرنوشت به گفته خود ایشان مربوط می شود به سالها پیش ( شاید ۱۰ تا ۱۵ سال ) که در روزهای پایانی زندگی مادر محترم شان به مطب پزشک مراجعه کرده بودند، آنجا بر روی تابلو خطی اینطور نوشته شده بوده (سرنوشت را باید از سر نوشت). دوستان شاعر ایشان آن را بست میدهند و ایشان هم آهنگ را خلق می کنند. سرنوشت باعث شد افتخار خواندن این کار پس از مدتی طولانی، چند سال پیش قسمت این حقیر باشد. امروز که این تصنیف تقدیم تان می شود بسیار خوشحالم که من هم سهمی در آن دارم

امیدوارم با این تصنیف در روزهای قرنطینه و دوری، شریک لحظاتتان باشیم و رَنگی از امید آورده باشیم🌹❤️ پی‌نوشت؛

ممنون از نوا روحانی عزیز و سپاس از غلام‌رضا صادقی برای میکس آواز.»

شایان ذکر است که تازه ترین اثر همایون شجریان و انوشیروان روحانی که تنظیم آن را رضا روحانی بر عهده داشته، امروز، پانزدهم فروردین 1399 منتشر شده و علاقمندان می توانند این تصنیف را از اینجا بشنوند.

امین بانی هوای دوری