نیل یانگ ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی جهان ،واوموزیک، vavmusic

سوءاستفاده ترامپ از موسیقی جنجال آفرید

15 تیر 1399 8:01 ق.ظ جهان

نیل یانگ (خواننده و آهنگساز کانادایی) اعلام کرد که از پخش شدن قطعاتش در برنامه‌های کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بی‌خبر بوده و به آن معترض است.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، نیل یانگ (خواننده و آهنگساز کانادایی) اعلام کرد که از پخش شدن قطعاتش در برنامه‌های کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بی‌خبر بوده و به آن معترض است.

این خواننده راک کانادایی‌الاصل که چندی پیش شهورند امریکا شد، در توییتی اعلام کرد که پخش قطعات «مثل هوریکان» و « راکین در دنیای آزاد» بدون اجازه او صورت گرفته است.

وی که پیشتر در نامه‌ای سرگشاده به باراک اوباما ضمن انتقاد از سیاست‌های دونالد ترامپ، حمایت خود را از نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پیش‌رو اعلام کرده بود، این‌بار هم اعلام گفت که ترانه‌های او چیزی نیست که بتواند ترامپ از آنها به نفع خود استفاده کند.

یانگ می‌گوید:« امیدوارم وقتی ترامپ “راکین در دنیای آزاد” را می‌شنود خوب به یاد داشته باشد که خواننده این آهنگ آن شهروند آمریکایی است که مالیات می‌دهد و از عملکرد او به شدت ناراضی است.»

پیش از این هم گروه رولینگ استونر هم ترامپ را تهدید کرده بود که به سبب سوءاستفاده از آثار آنها ازجمله قطعات «همیشه نمی‌توانی چیزی که می‌خواهی را بدست بیاوری» و «عقب نخواهم نشست» در کارزار انتخاباتی خود به دادگاه عالی آمریکا شکایت خواهد کرد.

این گزارش می‌افزاید که تیم کاری رولینگ استونز با همکاری مشاوران حقوقی بی.ام.آی درصدد طرح این دعوی علیه ترامپ هستند.

امین بانی هوای دوری