سونار نجاری ، اخبار موسیقی ،اخبار موسیقی ایران ،واوموزیک،vavmusic

سونار نجاری و اجرای تصانیفی از موسیقی آذربایجان در یک کنسرت آنلاین

26 مرداد 1399 7:43 ق.ظ ایران

مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی نواحی از طریق اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش می‌شود.

به گزارش اخبار موسیقی واوموزیک ، اولین دوره کنسرت‌ آنلاین موسیقی نواحی از پنجشنبه 23 مرداد به مدت چهار شب و در هر شب دو اجرا در ساعت 21 در حال برگزاری است. این مجموعه کنسرت‌ها با حمایت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاری بازار بزرگ ایران برگزار می‌شود.

امروز یکشنبه 26 مرداد در قسمت دوم و از ساعت 21:45، موسیقی آذربایجان با اجرای سونار نجاری و پانیذ ستاری از طریق اینستاگرام انجمن موسیقی ایران و همچنین هفدانگ پخش می‌شود.

سونار نجاری نوازنده تار آذری درباره این اجرا به خبرنگار هنرآنلاین گفت: بنده به همراه سرکار خانم ستاری که یکی از شاگردان من است، روی صحنه خواهیم رفت و تصانیفی از موسیقی آذربایجان را اجرا خواهیم کرد.

 

او ادامه داد: در کنسرت خود قطعاتی را اجرا می‌کنیم که خیلی به گوش مردم نخورده و کمتر شنیده شده است. با توجه به این که مدت‌زمان زیادی را برای آماده کردن قطعات داشتیم سعی می‌کنیم تا جایی که زمان به ما اجازه دهد این قطعات را اجرا کنیم. ساز تخصصی بنده، تار و ساز تخصصی خانم ستاری، قانون است.

نجاری درباره داوری در این دوره جشنواره ملی موسیقی جوان توضیح داد: سال‌هاست که هنرجویان من در جشنواره ملی موسیقی جوان حضور دارند. ما امسال یک رکورد ثبت کردیم و 10 نفر از هنرجویان من در جشنواره شرکت کرده‌اند. امسال نیز آقای هومان اسعدی لطف کرد و بنده را به‌عنوان داور برای حضور در این جشنواره و همچنین در کنسرت آنلاین موسیقی نواحی دعوت کرد.

امین بانی هوای دوری