سیروان خسروی با “خاطرات تو” روی سن رفت

6 مرداد 1396 6:28 ق.ظ ایران

سیروان خسروی خواننده قطعه “یه روزی میای” طی ۲ سئانس در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به روی صحنه رفت

 

 

 

 

 

 

 

 

کنسرت‌های سیروان خسروی از اول تا پنجم مرداد برگزار شد و شب گذشته آخرین اجرای این کنسرت برگزار شد. او همچنین همانند سال‌های پیش، روز تولد خود یعنی ۴ مرداد قطعاً تولدی متفاوت را تجربه کرد. سال گذشته زانیار خسروی ۴ مرداد ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی میزبان مخاطبان خود بود که در انتهای کنسرت و زمان اجرای قطعه “دوست دارم زندگی رو”، سیروان خسروی روی استیج آمد تا اولین اجرای مشترک این دو برادر روی یک استیج همزمان با زادروز سیروان شود.

قطعه “نه نرو” اولین اثری بود که سیروان در این کنسرت اجرا کرد. قطعه‌ای که پای ثابت اکثر کنسرت‌های سیروان است و از محبوب‌ترین آثار این خواننده. اجرای قطعه “نه نرو” با استقبال ویژه‌ای همراه شد و پس از آن سیروان بلافاصله اثر “تو خیال کردی بری” از قدیمی‌ترین آثار خود را با تنظیمی جدید و به روزتر اجرا کرد.

در ادامه این کنسرت سیروان برای نخستین بار قطعه شاد و ریتمیک “آره” را در تهران اجرا کرد. او در معرفی این قطعه گفت: آهنگ بعدی که می‌خواهم بخوانم را تاکنون در تهران اجرا نکرده‌ام. دیدم این قطعه مجوز دارد و حیف است امشب اجرا نشود.

صحبت‌های سیروان همه را به وجد آورد. قطعه “آره” اثری مشترک از سیروان و زانیار است که در کنسرت شب گذشته سیروان آن را به تنهایی اجرا کرد. پایان این قطعه با نوازندگی درامز مرتضی مسگر همراه بود و تمام توجهات را به خود جلب کرد و تشویق بی امان حاضرین در سالن میلاد را باعث گردید.

بخش دیگر از کنسرت سیروان خسروی به نمایش پشت صحنه ساخت کلیپ “خاطرات تو” اختصاص داشت. پس از به پایان رسیدن نمایش این کلیپ گروه بار دیگر به صحنه آمدند و قطعه “خاطرات تو” را همراه با نمایش کلیپی که مراحل ساخته شدن آن را در ۱۰ دقیقه نشان می داد، برای مخاطبان اجرا کردند.

سیروان خسروی که در طول کنسرت چند بار سعی کرد با صحبت‌های پر انرژی با چاشنی طنز، واکنش‌های جالبی از سوی مخاطبان خود بگیرد، پس از اجرای قطعه “سوژه‌هات تکراریه” با لحنی طنزآمیز درباره همکاری خود با شرکت “آوای فروهر” و همچنین مدیر برنامه‌هایش احسان حاجیان گفت: امسال ششمین سال همکاری من با شرکت “آوای فروهر” و دهمین سال همکاری‌ام با احسان حاجیان است؛ حتماً این همکاری برای این دو خوب بوده! برای من هم بد نبوده است.

وی در ادامه در خصوص اسپانسر برنامه (شرکت سان استار) و محصول جدیدی که این شرکت می‌خواهد تحت عنوان “اسمارت” به بازار ارائه بدهد صحبت کرد.

اینتروی قطعه بعدی کنسرت با نوازندگی کیبورد توسط سیروان همراه بود و سپس با پخش نماهنگ “سوژه‌هات تکراریه”، اجرای این اثر آغاز شد.

آخرین و پرشورترین قطعه این کنسرت هم، اثر “دوست دارم زندگی رو” بود که در حین اجرای آن، کمتر کسی در سالن میلاد پیدا می‌شد که این اثر را زمزمه نکند و یا با حرکات پرشور، حسش را نسبت به این قطعه اکتیو نشان ندهد. با خواندن آخرین اثر، آخرین اجرای سیروان در پنجشنبه ‌شب نیز به پایان رسید.

مرتضی مسگر (درامز)، یاشا حکمی (کیبورد)، طاها مظاهری (گیتار)، نریمان ناعمی (ساکسیفون و بکینگ وکال)، امیر دانایی (گیتار الکتریک) و مجید پروریان (گیتار بیس) اعضای ارکستر این خواننده را تشکیل می دادند.

تو خیال کردی، نرو، خاطرات، آره، دوست دارم زندگی رو، بارون پاییزی ، کجایی تو ، بازم بتاب ، بهار نزدیکه ،ساعت نه و… برخی از قطعات اجرایی در این کنسرت بودند.

امین بانی هوای دوری